Kirppislöytöketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja kun mä luen muiden löydöistä, niin tekee mieli lähteä käymään kirppiksellä. Akseli olisi neljään asti auki. Alakerrassa on vielä tarjoustalo ja mä olisin myös vaaterekkiä vailla, mahtaisiko niitä löytyä sieltä.

[QUOTE="poikia3";27195797]Ja kun mä luen muiden löydöistä, niin tekee mieli lähteä käymään kirppiksellä. Akseli olisi neljään asti auki. Alakerrassa on vielä tarjoustalo ja mä olisin myös vaaterekkiä vailla, mahtaisiko niitä löytyä sieltä.[/QUOTE]

No mars sitten vaan matkaan siitä :D

-mulle upouudet Converset 10e (oikea hinta yli satasen). Oon just laittamassa conssitilausta, niin nyt ei tarvi tilata kuin kahdet :D
-lapselle muumilaiva+ muumiporukkaa 9e
-lapselle ihana sammaritalvitakki ja "kivat" hiippapipo (poika tosin luuli, että äiti oli ostanut uudelle vauvalle villahousut :D ) yht. 9e
-jättikokoinen pärekori 10e
-iskun vanha pinnatuoli 5e
- tulevalle vauvalle ihana virkattu tilkkupeitto (vauvan on paree vaan olla nyt sitten tyttö, aika v.punapainotteinen peitto meinaa...) 4e

Ja tori.fi :stä vielä lähes uudet yhdistelmät vauvalle 200e (ovh 500e ja käytetty vaan pari kuukautta, takuuta melkein 2 vuotta)

Tuli sitten kirppisteltyä, mun löydöt

Legon pitkähihainen trikoinen star wars droidi-paita 122 cm, 2 euroa
Pitkälahkeiset housut resorivyötäröllä, 128 cm, 3 euroa
Lyijykyniä iso nippu, uusia 50 senttiä
Erittäin hyväkuntoinen Columbia-toppatakki, 140 cm, 3 euroa
Donna Leonin kirja, 1 euro
Sisustuslehti, 50 snt
Dieselin college-pusero, 2 euroa, kuin uusi (tää on varmaankin harhaostos, mutta menee takuulla kaupaksi kalliimpaankin hintaan)

Ja se rekkikin löytyi tarjoustalosta.

Aika lelupainotteista ollut kirppistelyt viime aikoina.
Jonsered leikkiruohonleikkuri 1 e
Plasto iso kaivuri 2e
Play2Learn pelastusasema 2e
Erilaisia Fisher Prisen autoja ja ukkeleita 7e
Nalle Puh potkuauto joka rallattaa ja raikaa 10e

Uudet sisäpelikengät tytölle 1e
Tutta ensiaskelkengät 2e
250cm käytävänmatto uusi 3e
Project laskettelutakki 15e
Neuletakki 2e
Viking välikausikengät 5e

Nämä nyt ainakin.

-mulle upouudet Converset 10e (oikea hinta yli satasen). Oon just laittamassa conssitilausta, niin nyt ei tarvi tilata kuin kahdet :D
-lapselle muumilaiva+ muumiporukkaa 9e
-lapselle ihana sammaritalvitakki ja "kivat" hiippapipo (poika tosin luuli, että äiti oli ostanut uudelle vauvalle villahousut :D ) yht. 9e
-jättikokoinen pärekori 10e
-iskun vanha pinnatuoli 5e
- tulevalle vauvalle ihana virkattu tilkkupeitto (vauvan on paree vaan olla nyt sitten tyttö, aika v.punapainotteinen peitto meinaa...) 4e

Ja tori.fi :stä vielä lähes uudet yhdistelmät vauvalle 200e (ovh 500e ja käytetty vaan pari kuukautta, takuuta melkein 2 vuotta)

No jopas oli sullakin löydöt!

Ja sitten joku tulee ja nillittää, ettei kirppiksillä ole koskaan mitään järkevää ja laadukasta ostettavaa... :D

[QUOTE="poikia3";27196408]Tuli sitten kirppisteltyä, mun löydöt

Legon pitkähihainen trikoinen star wars droidi-paita 122 cm, 2 euroa
Pitkälahkeiset housut resorivyötäröllä, 128 cm, 3 euroa
Lyijykyniä iso nippu, uusia 50 senttiä
Erittäin hyväkuntoinen Columbia-toppatakki, 140 cm, 3 euroa
Donna Leonin kirja, 1 euro
Sisustuslehti, 50 snt
Dieselin college-pusero, 2 euroa, kuin uusi (tää on varmaankin harhaostos, mutta menee takuulla kaupaksi kalliimpaankin hintaan)

Ja se rekkikin löytyi tarjoustalosta.[/QUOTE]

Eli kannatti lähteä :D

Alkuperäinen kirjoittaja täällä;27196521:
Aika lelupainotteista ollut kirppistelyt viime aikoina.
Jonsered leikkiruohonleikkuri 1 e
Plasto iso kaivuri 2e
Play2Learn pelastusasema 2e
Erilaisia Fisher Prisen autoja ja ukkeleita 7e
Nalle Puh potkuauto joka rallattaa ja raikaa 10e

Uudet sisäpelikengät tytölle 1e
Tutta ensiaskelkengät 2e
250cm käytävänmatto uusi 3e
Project laskettelutakki 15e
Neuletakki 2e
Viking välikausikengät 5e

Nämä nyt ainakin.

Oikein kiva kasa. Mä en ole nyt viimeaikoina lelulöytöjä niinkään tehnyt. Ja viime kerralla niitä erikseen vielä sillä silmällä pälyilin...mutta mitään en löytänyt. Toivottavasti ihmiset tyhjentää lastenhuoneen ylijäämälelut ennen joulua, niin ne voi mennä meille sitten pukinkonttiin :)

[QUOTE="s.s";27196583]niin ja muutamapäivä sit ostin vanhat kaivoverhot 3pll täyspitkii siistit ja ihanat hinta oli 7e yhteensä (ilkoinkin silloin täällä niistä)[/QUOTE]

Kaivoverhot?

Just syynäsin tota tänpäiväistä kirppiskasaa ja huomenna oon menossa uusiks.. Ei tästä helvati tuu mittään :D Ullakolla 5 jätesäkillistä myyntiinmenevää ja taas tuli yks Ikeakassillinen, kun tein kaapissa tilaa uusille.

Onneks pääsen seuraavana lauantaina myymään noi paremmat pois, että tervetuloa vaan Valtteriin ostoksille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27196600:
Hakusessa vielä pojalle rotsi, mutta kun mä olen hinnasta aika kranttu.

Niin pitääkin olla. Tosin jos jotain OIKEIN haluaa, siis siten, että se on lähes PAKKO saada, niin silloin voi maksaa vähän enempikin :)

Just syynäsin tota tänpäiväistä kirppiskasaa ja huomenna oon menossa uusiks.. Ei tästä helvati tuu mittään :D Ullakolla 5 jätesäkillistä myyntiinmenevää ja taas tuli yks Ikeakassillinen, kun tein kaapissa tilaa uusille.

Onneks pääsen seuraavana lauantaina myymään noi paremmat pois, että tervetuloa vaan Valtteriin ostoksille :D

Mullakin on koti täynnä kirppispinoja. Mutta onneksi ne saa kohta roudata myyntiin...hiljalleen alkaa jo nyppimään, kun niille ei ole mitään järkevää paikkaa.

Tosin mä aloitan ihan kohta (kun nostan perseeni ylös koneen äärestä) taas vähän sisustelemaan kämpää, jolloin saan myyntiin meneville kamoille ihan oman paikan jossa ne on poissa silmistä :)

Tein tänään ihan huippulöydön, mutta laittelen siitä sitten blogiin, kun koko "kuvio" on valmis :)

Yhteistyössä