Tein toooosi kivoja löytöjä 
Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa
Onko muilla tooooosi kivoja löytöjä?
Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa
Onko muilla tooooosi kivoja löytöjä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
äh, mulla mitään löytöjä ole ku noi VillaNanna: Löytöjä kirpparilta siitäkin on jo hivenen aikaa...nyt ei kerkiä millään mutta odotan sitä kun pääsen kiertelemään Helsingin kirppareita...
Kuinka pitkä sä oot! Mulla jämähtänyt tohon 62kg olen 165cm, eli kait toi ihanianne paino o lisi, mutta jotenkin siihen 55kg haluisin )Ei se etene
Olen koittanut nyt pitää painoa paikoillaan, koska en MILLÄÄN saa itseäni niskasta kiinni, jotta saisin pudotettua loput kilot. Dietin jälkeen paino nousi muutaman kilon, mutta sen jälkeen se on pysynyt onneksi paikoillaan. Mä olen kovasti tekemässä aivotyöskentelyä sen suhteen, että karistan loputkin kilot pois. Mutta sen aika ei ole juuri tällä punaisella sekunnilla.
Tänäänkin asia oli kyllä mielessä, eli ei sitä unohdettu ole. Mä veikkaan, että lopullinen tavoitteeni oli liian tiukka. Varsinkin siis nyt, kun kuntolsalitreenit on mahdottomuus, sillä selkä on jo useamman viikon ollut niin huonona. Pitää siis laihduttaa pelkällä ruokavaliolla, kun liikuntaan ei pysty.
Vähän sillä fiiliksellä olen, että jos paino olisi loppuvuodesta pysyvästi alle 62 kiloa. Eikä enää nousisi. Sieltä voisi sitten seuraavaan kesään mennessä vielä vähän nipistää, jos siltä tuntuu. Katsotaan![]()
Mä en oo aikoihin käyyny kirppiksellä, FB:n kirppariltakkaan ei oo tuullu ihmeitä ostettya, viimeisin kait sohvani, 20.
Tuo jakku <3
Unohdin ostaa siihen nauhaa reunoille vaikka olin Jätti-Rätissä tänään...ostin kaikkea kivaa mutta se unohtui![]()