Kirppislöytöketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";27191546]Et oo kirjoittanut sun blogissa laihdutuksesta mitään aikoihin? Miten se etenee?[/QUOTE]

Ei se etene :D

Olen koittanut nyt pitää painoa paikoillaan, koska en MILLÄÄN saa itseäni niskasta kiinni, jotta saisin pudotettua loput kilot. Dietin jälkeen paino nousi muutaman kilon, mutta sen jälkeen se on pysynyt onneksi paikoillaan. Mä olen kovasti tekemässä aivotyöskentelyä sen suhteen, että karistan loputkin kilot pois. Mutta sen aika ei ole juuri tällä punaisella sekunnilla.

Tänäänkin asia oli kyllä mielessä, eli ei sitä unohdettu ole. Mä veikkaan, että lopullinen tavoitteeni oli liian tiukka. Varsinkin siis nyt, kun kuntolsalitreenit on mahdottomuus, sillä selkä on jo useamman viikon ollut niin huonona. Pitää siis laihduttaa pelkällä ruokavaliolla, kun liikuntaan ei pysty.

Vähän sillä fiiliksellä olen, että jos paino olisi loppuvuodesta pysyvästi alle 62 kiloa. Eikä enää nousisi. Sieltä voisi sitten seuraavaan kesään mennessä vielä vähän nipistää, jos siltä tuntuu. Katsotaan :)

[QUOTE="Maatushka";27191555]Mä ostin tänään Muumien Merenhuiskeen 12 eurolla. Mukaan tuli 12 Muumihahmoa, joista olin myös iloinen :)[/QUOTE]

No eipä ollut sitten paha hinta.

Mä hamstrasin meidän lapsille viime vuoden alesta 5 eurolla yhden Muumi-joulukalenterin. Ideana antaa se lapsille tänä vuonna, jotta saadaan muutama Muumitilpehööri sitten lisää :)

Tsemppiä laihdutukseen! Mitkä sun tämän hetkiset mitat on? Mulla laihdutus on ikuisuusprojekti ja myös jäissä tällä hetkellä. Vaikeeta on, motivaatio ihan hukassa.

[QUOTE="Vieras";27191584]Tsemppiä laihdutukseen! Mitkä sun tämän hetkiset mitat on? Mulla laihdutus on ikuisuusprojekti ja myös jäissä tällä hetkellä. Vaikeeta on, motivaatio ihan hukassa.[/QUOTE]

Pituutta on 163,5 cm, mutta ihan tarkkaa painoa en tiedä. Se on pyörinyt 68-70 välillä kun olen vaa-alla käynyt. Alimmillaan se jo kävi 64 kilossa, eli viitisen kiloa se on noussut. Pari kiloa on toki nestettä, eli läskiä vain kolmisen kiloa.

Ei olisi OIKEASTI siis enää iso urakka edessä, mutta kun ei jaksa/pysty/kykene/halua/viitsi :D Mutta kyllä mä vielä, kun tulee SE hetki :)

Ei se etene :D

Olen koittanut nyt pitää painoa paikoillaan, koska en MILLÄÄN saa itseäni niskasta kiinni, jotta saisin pudotettua loput kilot. Dietin jälkeen paino nousi muutaman kilon, mutta sen jälkeen se on pysynyt onneksi paikoillaan. Mä olen kovasti tekemässä aivotyöskentelyä sen suhteen, että karistan loputkin kilot pois. Mutta sen aika ei ole juuri tällä punaisella sekunnilla.

Tänäänkin asia oli kyllä mielessä, eli ei sitä unohdettu ole. Mä veikkaan, että lopullinen tavoitteeni oli liian tiukka. Varsinkin siis nyt, kun kuntolsalitreenit on mahdottomuus, sillä selkä on jo useamman viikon ollut niin huonona. Pitää siis laihduttaa pelkällä ruokavaliolla, kun liikuntaan ei pysty.

Vähän sillä fiiliksellä olen, että jos paino olisi loppuvuodesta pysyvästi alle 62 kiloa. Eikä enää nousisi. Sieltä voisi sitten seuraavaan kesään mennessä vielä vähän nipistää, jos siltä tuntuu. Katsotaan :)
Kuinka pitkä sä oot! Mulla jämähtänyt tohon 62kg olen 165cm, eli kait toi ihanianne paino o lisi, mutta jotenkin siihen 55kg haluisin )

[QUOTE="Mie";27191607]Kuinka pitkä sä oot! Mulla jämähtänyt tohon 62kg olen 165cm, eli kait toi ihanianne paino o lisi, mutta jotenkin siihen 55kg haluisin )[/QUOTE]

Tuohon jo rustasinkin, että 163,5 cm. 62 on tavoitteena, mutta saisi olla kyllä vähän allekin. Mutta kun edes sinne 62 pääsisi...mahtuisi kaikki housutkin jalkaan tuolloin :D

[QUOTE="Vieras";27191613]Mä olisin jo todella tyytyväinen tuohon painoon! Ole onnellinen, noilla mitoilla ei tarvi panikoida laihdutusta.[/QUOTE]

Tää oli siis chefille tarkoitettu :)

[QUOTE="Vieras";27191613]Mä olisin jo todella tyytyväinen tuohon painoon! Ole onnellinen, noilla mitoilla ei tarvi panikoida laihdutusta.[/QUOTE]

Ei tarvitse panikoida ei ja olenkin varsin onnellinen, jos vertaan siihen, mitä olin. Mutta kyllä mä silti haluan vielä painoa pudottaa. Ja pudotankin sitten, kun haluan sitä riittävästi.

Mä muistelen, että se reilut 20 kg oli varsin helppo pudottaa...joten eiköhän yksi vajaa 10 kg mene han heittämällä. Jouluun mennessä painaisin jo alle 60 kg jos haluaisin. Mutten ihan varmaksi tiedä että haluanko. Syöminen (herkuttelu) kun on melkosta kivaa :D

Chef hei, onko susta muuten ollu MeidänPerhe tms. lehdessä kirppistelyjuttu joskus viimevuona, tän vuoden alussa?
Luin töissä jotain vanhaa lehteä ja tuli samantien mieleen sinä :D Myös tuo sun blogin simmukuva näyttää tutulta :)

[QUOTE="tästä";27192043]on vähän aikaa, mutta:
Cupcaken takki 3e
muumipapanhattu maljakko 1e
peltinen (musta/harmaa) muumilaatikko 1e[/QUOTE]

No ohhoh!! Aikamoiset löydöt!! :)

Yhteistyössä