Kirppislöytöjä? Tässä omani parilta viikolta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuvaa ei ole, mutta 2 viimesen viikon aikana oon löytäny kirppikseltä 4 tunikaa ja 2 kirjaa hintaan 11,50?. Lisäksi ostin eilen lapsille nukkepaketin missä oli vaunut, rattaat, baby born, potta, syöttötuoli, kaukalo ja muuta sälää 35 eurolla.

Kestovaippoja vastasyntyneelle, AIO:ja 25?. Sitten semmonen kiva ruskea-valkoinen huivi 0,20?, peltipurkki 1,20?, joku kiinalainen matkapartahöylä 0,30? :) Usein en käy ja silloin kun käyn niin en mitään löydä, nyt kävi tsäkä.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja kjb:
Ellen punainen lakkatakki 4,50e 1v. tytölle.

KAhdella kirppiksellä(ip) kävin ja aika huonoo tavaraa oli..

:o :o :o :o :o :o Jopas oli edullinen!

JA uuden veroinen oli. Päälle kokeiltiin ja oli ihan ok, ei edes jäykkä vaik vähän siltä se näytti..

Saa nähdä tuleeko käytettyä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me löydettiin vantaan kierrätyskeskukselta tytölle ihana plan b -paita, kierrätysmateriaaleista suunniteltu, maksoi 32e =)

Kiva, kuvaa? Mielestäni aika arvokas kierrätyskeskuksesta ostetuksi, mutta se on vaan mun mielipide.

no se on siis ihan suunnittelijan tuotantoa, kierrätysmateriaaleista, se on semmonen pitkän mallinen tunika, toinen olkapää auki, toisessa pieni hiha, ja siis kaulukseen on jännästi punottu vanhoja helmiä roikkumaan silleen mageesti :D en osaa kuvailla tarkemmin, mutta 10v ihastui siihen heti äitinsä tavoin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me löydettiin vantaan kierrätyskeskukselta tytölle ihana plan b -paita, kierrätysmateriaaleista suunniteltu, maksoi 32e =)

Kiva, kuvaa? Mielestäni aika arvokas kierrätyskeskuksesta ostetuksi, mutta se on vaan mun mielipide.

no se on siis ihan suunnittelijan tuotantoa, kierrätysmateriaaleista, se on semmonen pitkän mallinen tunika, toinen olkapää auki, toisessa pieni hiha, ja siis kaulukseen on jännästi punottu vanhoja helmiä roikkumaan silleen mageesti :D en osaa kuvailla tarkemmin, mutta 10v ihastui siihen heti äitinsä tavoin :D

Juu en mä epäile että on ihana, varmasti on :) Meinasinkin että kun kierrätyskeskukseen menee, niin jotenkin sitä vaan odottaa että hinta ei oo julma ;)

mä tein hangon kirpparilla kans vihdoin löytöjä. Tytölle ostin 50 sentillä my little ponyn, 50 sent kolme muumi mehujäämuottia, kolme muumi keksimuottia 20sent kpl, lyhyen hameen itelleni 2 e ja housut itelle 2 e.

Lahdessa Cetorissa siistejä vaatteita lapsille, ei ihan eurolla kipale, mutta oli niin hyväkuntoisia, osa uusiakin, et hyviä löytöjä tein. Ja itelle pari ihanaa paitaa ja sisutuslehtiä tältä vuodelta. Yks isompi lelu jäi vaivaa, kun en sitä ostanu, mut huomenna uuestaan, kun liki vieressä asutaan! :)

Aika vähän nyt löytynny... Täälläpäin ei ole kun kolme käymisen arvosta kirpparia :| ... Mutta pojalle löyty aika käyttämättömän näkösiä alkkareita 1e/3kpl , koko jottain ~ 80cm, pojalle t-paita eurolla, ihtelleni ihan uus seppälän t-paita 2euroa, vc andrewsin kirja 1,5e... tuosa nyt jottain :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Piianpeili 4?

Mikä tämä on? en oo kuullutkaan?

Se semmonen pöytämallinen peili, jossa on se laatikko alla. Nimensä saanu siitä, että piioilla (piika) oli semmosia entisaikaan, josta ne katteli kauniita kutrejaan ja haaveili emännän osasta. Ja niitten omaisuus oli siinä laatikossa :)

Holman kirpparilta siistit Brion nukenvaunut 4,50e ja puinen Muumi-palapeli 0,50e.
Cetorilta vanha nukensänky 2e + kasa vaatteita lapsille.
Femmasta lehtiä mulle iltalukemiseksi.
Lanttilasta ei mitään tällä kertaa.

Siinäpä tän ja eilisen kirpparilöydöt.

Yhteistyössä