Kirppislöydöt pinoon, mars!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22622560]Pojalle t-paita verkkarit ja kahdet pitkät kalsarit.
Tytölle yöpaita ja nuorimmaiselle huppari.
3 roopesetää ja 1 eläin aiheinen disney kirja.[/QUOTE]

Ihan kivasti olit säkin löytänyt :)

kävin vähän sivummalla "mummokirppiksellä". kirppiksen yleisilme on erittäin sekainen ja ahdas. mutta yhdestä pöydästä löysin kivan kesähameen, 1e. En ole vielä sovittanut, mutta voi olla hiukan napakka näillä mitoilla, joten jotain tarttis tehdä. joko omalle vyötärölle tai sit hameelle.. :whistle:

[QUOTE="miuu";22622602]kävin vähän sivummalla "mummokirppiksellä". kirppiksen yleisilme on erittäin sekainen ja ahdas. mutta yhdestä pöydästä löysin kivan kesähameen, 1e. En ole vielä sovittanut, mutta voi olla hiukan napakka näillä mitoilla, joten jotain tarttis tehdä. joko omalle vyötärölle tai sit hameelle.. :whistle:[/QUOTE]

:laugh:

babybjörnin rintareppu (original-hyväkuntoinen)
lastenkokoa muumilakanat
housut vauvalle
paita vauvalle
pipo vauvalle

kaikki hyväkuntoisia ja hintaa yhteensä: tittidii 3€ !!!

[QUOTE="satu";22622618]chef myy mulle tuo cupcake paita ;) Katoin blogiasi.[/QUOTE]

Joo voin mä myydä, mutta vasta syksyllä, kun se on jäänyt meille pieneksi :D

Itseasiassa aina silloin tällöin mä saan ihan oikeita ostotarjouksia, mutta en niihin tartu, koska olen tosiaan ihan omaan käyttöön kaikki vaatteet ostanut :)

[QUOTE="luputupuna";22622638]babybjörnin rintareppu (original-hyväkuntoinen)
lastenkokoa muumilakanat
housut vauvalle
paita vauvalle
pipo vauvalle

kaikki hyväkuntoisia ja hintaa yhteensä: tittidii 3€ !!![/QUOTE]

:O ohhoh.

Onnea :D

Little people iso kippiauto/kuorma-auto (mikä lie) + ukko ja hiekkakasa 3€
Little people pieniä autoja 5kpl + 4 ukkoa 4€
Little people parkkitalo + monta autoa ja ukkoa 20€ (oli vissiin aika kallis, mut ostin sen silti joululahjaksi)
Me&I monsteripaita kuopukselle 4€ ja Me&I autopaita kuopukselle 4€. Olivat kalliit, mutta uuttavastaavat.
Raiski fleecehaalari esikoiselle 4€
Ostin muutakin, mutten nyt muista mitä. :ashamed:

Ostin kaksi kirjaa, yhteensä 1 €. Sellaisia kunnon jännitys-veri roiskuu- romaaneja.

Ostin ne siksi, ettei tarvitse lukea huomiseen tenttiin, kun on parempaakin lukemista nyt :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22622715:
Little people iso kippiauto/kuorma-auto (mikä lie) + ukko ja hiekkakasa 3€
Little people pieniä autoja 5kpl + 4 ukkoa 4€
Little people parkkitalo + monta autoa ja ukkoa 20€ (oli vissiin aika kallis, mut ostin sen silti joululahjaksi)
Me&I monsteripaita kuopukselle 4€ ja Me&I autopaita kuopukselle 4€. Olivat kalliit, mutta uuttavastaavat.
Raiski fleecehaalari esikoiselle 4€
Ostin muutakin, mutten nyt muista mitä. :ashamed:

Mun mielestä mikään näistä ei ollut kallis...huippulöytöjä :)

[QUOTE="vieras";22622727]Fisher Price paloasema kaikkine vermeineen 2 euroa
Miina ja Manu eläinaapinen 20 senttiä
Postipate dvd 20 senttiä
muumidvd 1 euron
Arabian seinälautanen 2 euroa[/QUOTE]

Oli kyllä edullinen reissu :D

Ostin kaksi kirjaa, yhteensä 1 €. Sellaisia kunnon jännitys-veri roiskuu- romaaneja.

Ostin ne siksi, ettei tarvitse lukea huomiseen tenttiin, kun on parempaakin lukemista nyt :saint:

Hyi sua...paha tyttö! :D

Mitään hajua milloin suuntaat seuraavan kerran PikkuSiiliin? Jos mä vaikka ilmestyisin sinne myös...mulla vois olla sulle jotakin :)

Viimeksi muokattu:
Käyn noin kerran viikossa kirpparilla ja joskus löytyy hyviä juttuja, kun taas toisinaan saa lähteä tyhjin käsin. Viimeaikaisia löytöjäni on Haltin DrymaXX Stretch talvitakki itselleni 20eurolla. Takki on kuin uusi. Muista myynnissä olleista vaatteita arvelin, että äitee on pistänyt poikiensa pieneksi jääneet vaatteet myyntiin. Samasta kojusta löysin pojalleni 8848 Altitude softshell takin ensi keväälle, hinta taisi olla 4e.

[QUOTE="vieras";22622850]Käyn noin kerran viikossa kirpparilla ja joskus löytyy hyviä juttuja, kun taas toisinaan saa lähteä tyhjin käsin. Viimeaikaisia löytöjäni on Haltin DrymaXX Stretch talvitakki itselleni 20eurolla. Takki on kuin uusi. Muista myynnissä olleista vaatteita arvelin, että äitee on pistänyt poikiensa pieneksi jääneet vaatteet myyntiin. Samasta kojusta löysin pojalleni 8848 Altitude softshell takin ensi keväälle, hinta taisi olla 4e.[/QUOTE]

4 euros shoftsellistä on kyllä melko vähän, eli hyvä hinta :)

[QUOTE="vieras";22622957]Mä löysin Fisher Pricen leikkikeittiön mikä on kuin uusi ja siihen kuuluu paistinpannut, hedelmät yms ruoat ja lautaset yhteensä kaikki 4 euroa[/QUOTE]

Joku näemmä selvästikin vain tahtoi eroon :) Mä näin brion hellan...hinta kevyet 22€.

[QUOTE="vieras";22622957]Mä löysin Fisher Pricen leikkikeittiön mikä on kuin uusi ja siihen kuuluu paistinpannut, hedelmät yms ruoat ja lautaset yhteensä kaikki 4 euroa[/QUOTE]

Ai niin ja unohdin mainita että löysin myös nalle puhin talon huonekaluineen yhteensä 6 euroa :)

Yhteistyössä