Kirppislöytöni...mitä sä löysit? :)

Mä löysin IHANAN Ticketin takin ja imuja vaippoihin ja mä olen nyt ihan superiloinen.

http://chef.blogit.fi/

Ja jottei tähän ketjuun tarvitse 35 palstahahmon erikseen tulla avautumaan niin juuh, tiedän että paskoja löytöjä teen, maksan ylihintaa ja kaikki on muutoinkin päin peppua :D

Mutta mitä te muut olette viimeaikoina löytäneet? :)

Valtteriin taas
Kotimaisen, mustan naisten olkalaukun, 1?. Erittäin vähän käytetty.
Finlaysonin leveän parisängyn lakanan ja 2 tyynyliinaa, 5?. Käyttämättömät kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nätti takki tosiaan.

Minä ostin tänään miltei uudenveroiset Kuomat kokoa 24 hintaan 4 euroa. Ainut miinus on että kengät on nimikoitu.
*tykkää* mä löysin kuomat 6 eurlla, kun ne oli -50% pöydässä. Aiemmista maksoin aikanaan 10e, mutta ne oli ihan iskemättömän näköiset (koko 20) ja ne menee meilläkin nyt jo seuraavalle lapselle käyttöön, jotta ovat kyllä olleet sen 10? arvoiset :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mäki haluaisin mennä taas kirppiksille pitkästä aikaa :snotty: En vaan saa aikaiseks...
No sulla on nyt muutto...meet sitte kun muutto on ohi ja näet mitä uutta koriin voisi hankkia :D
Niih, iha totta... Mut olis kiva mennä =) Sais vähäsen muuta ajateltavaa :D En vaan saa aikaiseks yksin mentyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Valtteriin taas:
Kotimaisen, mustan naisten olkalaukun, 1?. Erittäin vähän käytetty.
Finlaysonin leveän parisängyn lakanan ja 2 tyynyliinaa, 5?. Käyttämättömät kaikki.
Ohhoh, nuo lakanat on uusina pirun kalliita. joten onnittelut löydöstä :)

??
kannattaisko sun oikeesti harkita jotain shoppailu aa-kerhoo. tiesitkö että sulla on sairaus? ei toi ihan normaalia ole kantaa kaiken aikaa vaatteita mukuloille.. :/ säälittävää.

Mäki haluaisin mennä taas kirppiksille pitkästä aikaa :snotty: En vaan saa aikaiseks...
No sulla on nyt muutto...meet sitte kun muutto on ohi ja näet mitä uutta koriin voisi hankkia :D
Niih, iha totta... Mut olis kiva mennä =) Sais vähäsen muuta ajateltavaa :D En vaan saa aikaiseks yksin mentyä.
No sä varmaan tiedät että ei tartte laittaa kuin yv:tä ja sulla on kyllä kirppikselle seuraa :wave:

Pikkusiilistä löysin tytölle mekon.

Kirppis-Centeristä löytyi pojalle Bakuganeja, tytölle muutama puuhakirja, pari cd-levyllistä turkkilaista poppia ja tarroja ostin myös lapsille.

Chef, vieläkö sulla on paikka Pikkusiilissä?

Just
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
kannattaisko sun oikeesti harkita jotain shoppailu aa-kerhoo. tiesitkö että sulla on sairaus? ei toi ihan normaalia ole kantaa kaiken aikaa vaatteita mukuloille.. :/ säälittävää.
Niinpä. Ja kulkee nokka pystyssä kirpparilla. Toisinaan törmätty ku oman vauvan kanssa käyn joskus samalla kirpalla. Luulee omistavas paikan.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

:D Ei semmosta taida olla, kun shoppailu aa-kerho :) Eikä mulla mitään sairautta ole. Mä vaan tykkään vaatteista. Paljon.

Ja sääli se vasta sairautta on, jotta kipittelepäs sinä sieltä nyt lekuriin, mars.

No sä varmaan tiedät että ei tartte laittaa kuin yv:tä ja sulla on kyllä kirppikselle seuraa :wave:
Koska mennään? :D

senkin chef
Nyt on pakko sanoa, että repii hermoja nää sun kirppisaloitukset!!

Syystä että : sun löydöt on kaikkea muuta kun paskoja! NE ON IHANIA! Sä löydät kaikkeea ihanaa halvalla, et maksa ykihintaa ja MIKÄÄN ei ole päin peppua!

Mä olen kateellinen!!! :heart:

Yhteistyössä