Kirppis löydöt tänne ja yksi kysymys ötökästä

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
http://chef.blogit.fi/

Tuolla mun uusimmat (ja vanhemmat myös)...lauantaina ajattelin mennä uudestaan, mutta voipi olla että reissu siirtyy eteenpäin :/

Ja nuo Taevahan toden FB-lelut ois kelvannut meillekin, hyvä löytö :D

mitä on FB-lelut? :snotty:

Sun eka kuva...Fisher Prisen Little People sarjaa...meillä on niitä jo jonkin verran, mutta aina ostan lisää, kun löydän :)

mä mietinkin et olen jossain noita nähnyt mutten osannu yhdistää niitä tuohon sarjaan :snotty: . Tuota paljon tuommoset otukset maksaa uutena?

3 hahmoa maksaa 9,95? ellen väärin muista. Joku sanoi saaneensä niitä 8? hintaan, mutta en mä ole koskaan nähnyt.

Hmm, miksiköhän mukta ei onnistu tuo "lainaaminen"... Ei suostu ottamaan sitä, vaikka klikkauttelee päällä :O

Mulla ei ole blogia. Monesti miettinyt sellasen tekemistä, koska ainakin kuvattavaa riittäis :D Tarvii ottaa itseänsä niskasta kiinni ja aloittaa opettelu. Onkohan toi blogspot helppo käyttöinen?

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Hmm, miksiköhän mukta ei onnistu tuo "lainaaminen"... Ei suostu ottamaan sitä, vaikka klikkauttelee päällä :O

Mulla ei ole blogia. Monesti miettinyt sellasen tekemistä, koska ainakin kuvattavaa riittäis :D Tarvii ottaa itseänsä niskasta kiinni ja aloittaa opettelu. Onkohan toi blogspot helppo käyttöinen?

Blogit.fi ainakin on :)

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:

Todella helppo. Ja uuden päivityksen teko kestää multa yleensä alle 5 min :) Joten tämmöseltä saamattomuudelta kuin minä se on nopeaa :) Joten tuskin säkään jätät sen takia käyttämättä.
Pistäppä heti tänne osote jos alotat :) Musta tulee varmasti lukija :D

Nyt tyttö unille ja tekemään jotain ihanaa taas blogin täytteeksi. Uusi laukku, eri kankaasta (ainakin) tai sitten joku vaate tytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
http://wochaos.blogspot.com/2010/07/kirpputorilta-aarteita.html
Tuolla mun kirppislöydät =)

hyviä löytöjä :) kaunis nainenkin olet, tosin tumma sopii sinulle mielestäni paremmin ;) näin OT:nä

Kiitos :snotty: Siinä tumman ylläpitämisessä vaan on kauhea työ...

Muutenkin mun on pakko sanoa, vaikken naisista siinä mielessä tykkääkään, niin sä olet näyttävä nainen, etkä mikään tusina beibe ;)
Mun mielestä olet monessa kuvassa ollut todella kaunis, ja turhan vaatimaton :)

Kiitos :snotty:

3 hahmoa maksaa 9,95? ellen väärin muista. Joku sanoi saaneensä niitä 8? hintaan, mutta en mä ole koskaan nähnyt.

No sitten tuo ei ole kyllä ollu paha hinta, varsinkin kun ovat aika kestävän oloisia :D

Ei tosiaan ollut paha :) Ja on kestäviä...meille lähes kaikki on tullut käytettyinä ja niillä leikkii nyt 2 lasta, kohta kolmas ja ihan varmasti ne menee meiltä vielä eteenpäin :)

Ei tosiaan ollut paha :) Ja on kestäviä...meille lähes kaikki on tullut käytettyinä ja niillä leikkii nyt 2 lasta, kohta kolmas ja ihan varmasti ne menee meiltä vielä eteenpäin :)

Onko teillä miten paljon noita? Vaikuttivat kivoilta kun kävin katsoos fisherin sivuilta. Täytyy katsoa jos joskus tulis vastaan noita ajoneuvoja niin noilla otuksille vois löytyä enemmänkin leikkejä sitten.

Onko teillä miten paljon noita? Vaikuttivat kivoilta kun kävin katsoos fisherin sivuilta. Täytyy katsoa jos joskus tulis vastaan noita ajoneuvoja niin noilla otuksille vois löytyä enemmänkin leikkejä sitten.

Ööö...pistit nyt vähän pahan :D Meillä on prinsessalinna, soiva maatila, joku pienempi maatilatalosysteemi, paloauto...tila-auto tai joku semmonen, mihkä mahtuu siis monta ukkoa. Sitten meillä on 3 osainen sirkusjuna ja polkupyörä ja muutama yhden ukon mentävää autoa.

Ja sitten monta ukkoa ja elukkaa...kyllä niitä varmaan yli 40 kpl on. Ja sen lisäksi on jotain muita...siis jotain "ruokalaatikoita yms.

Tässä kuvaa viimisimmästä kirppislöydöstä fb:n suhteen...maksoin muistaakseni 17? tätä satsista :)

Chefillä on niin villit hinnat, että täytyy ihmetellä mistä sulla riittää rahaa noihin kaikkiin.
Mä nimittäin kattelin sun blogia, ja jotkuton kyllä mun mielestä kalliita, anteeksi että sanon :ashamed:

Ei noi minusta kyllä kalliita olleet. Tuota samaa maksan itsekkin kirppareilla, jos löydän sellaista mistä tykkään.

Ööö...pistit nyt vähän pahan :D Meillä on prinsessalinna, soiva maatila, joku pienempi maatilatalosysteemi, paloauto...tila-auto tai joku semmonen, mihkä mahtuu siis monta ukkoa. Sitten meillä on 3 osainen sirkusjuna ja polkupyörä ja muutama yhden ukon mentävää autoa.

Ja sitten monta ukkoa ja elukkaa...kyllä niitä varmaan yli 40 kpl on. Ja sen lisäksi on jotain muita...siis jotain "ruokalaatikoita yms.

Tässä kuvaa viimisimmästä kirppislöydöstä fb:n suhteen...maksoin muistaakseni 17? tätä satsista :)

:o hui melkonen määrä mut nuo isommat jutut kuulostaa kivoilta et jos on hahmoja niin jossainhan niiden pitää asustella, ja nuo kuvassa olevat näyttää hienoilta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kiitos :snotty:
Minustakin sä oot TOSI nätti, ja ihan liian vaatimaton.

Makee tuo liitutaulu-kellojuttu! Jotain tuollaista haluaisin meidän keittiöön.
Missä kirppiksillä käyt?

:snotty:
Noi on ostettu Manhattanin kirppikseltä, siellä käyn aika usein... Samoin Eurokirppiksellä kun se on lähellä.

Chefillä on niin villit hinnat, että täytyy ihmetellä mistä sulla riittää rahaa noihin kaikkiin.
Mä nimittäin kattelin sun blogia, ja jotkuton kyllä mun mielestä kalliita, anteeksi että sanon :ashamed:

No ei sitä tartte anteeksi pyytää :D :D :D

Kyllä siellä muutama munkin mielestä kallis juttu on...siis välillä maksan jostakin enemmän ihan vain siksi että sitä oikeasti tarvitsen...tai siksi että se on NIIN ihana :heart:

Mutta kyllä mun mielestä suurin osa on ehdottomasti todella edullisia :)

Mistä riittää rahat...no, mies käy tösissä ja mä olen äippälomalla. Eli siinä mein tulot. Meillä on aika kovat asuinkustannukset, mutta meillä ei ole sitten ns. pakollisten menojen jälkeen juuri muita menoja. Pieni autolaina, siinä meidän velat.

Me ollaan mielestäni aika pienituloisia (tietenkin, kun vain 1 tienaa) mutta ei olla oikeutettuja esim. toimeentulotukeen, saati edes asumistukeen. Jotta kyllä meillä on ns. ylimääräistä irrottaa kirppistelyihin :)

Ja itseasiassa nyt kun vauva on siirtymässä isompaan kokoon, niin olen myynyt hälle pieniksi jääneitä vaatteita pois, sekä muutamia keskimmäisen ja esikoisenkin vaatteita. Toki mä niistäkin olen jotain saanut takaisinpäin :)

:o hui melkonen määrä mut nuo isommat jutut kuulostaa kivoilta et jos on hahmoja niin jossainhan niiden pitää asustella, ja nuo kuvassa olevat näyttää hienoilta :)

Mutta arvaappa kuinka ison ja ihanan leikin niillä saa rakennettua...meillä on oikee FB-kaupunki :D

http://chef.blogit.fi/

Tuolla mun uusimmat (ja vanhemmat myös)...lauantaina ajattelin mennä uudestaan, mutta voipi olla että reissu siirtyy eteenpäin :/

Ja nuo Taevahan toden FB-lelut ois kelvannut meillekin, hyvä löytö :D

mitä on FB-lelut? :snotty:

Sun eka kuva...Fisher Prisen Little People sarjaa...meillä on niitä jo jonkin verran, mutta aina ostan lisää, kun löydän :)

mä mietinkin et olen jossain noita nähnyt mutten osannu yhdistää niitä tuohon sarjaan :snotty: . Tuota paljon tuommoset otukset maksaa uutena?
ne on muuten fb:n maatilapelistä

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
:snotty:
Noi on ostettu Manhattanin kirppikseltä, siellä käyn aika usein... Samoin Eurokirppiksellä kun se on lähellä.

Tuun joskus kiskaisemaan hihasta jos tunnistan :), mm. noissa mäkin käyn.

Tuu ihmees :) Mulla on täs kyl mahdollisesti pikkanen kirppistauko kun kaikki rahat menee nyt tähän muuttorumbaan (vuokravakuus, kaks vuokraa yms)...

Yhteistyössä