Kirppiksestä Eurassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siellä oli sandaaleita (liian pieniä lapselleni), ap

No ei kai kukaan nyt sopivan kokoisia tai vielä liian isoja kenkiä pois myy? :o

Mut ap yrittääkin myydä yhdessätoista liian pienet lapselleen :laugh::laugh:

No tätä mä just ajoin takaa, et tottakai ne oli liian pienet ap:n lapselle, kun omiaan myy. Kuka nyt sopivia tai hiukan reiluja kenkiä pois myis?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
No tätä mä just ajoin takaa, et tottakai ne oli liian pienet ap:n lapselle, kun omiaan myy. Kuka nyt sopivia tai hiukan reiluja kenkiä pois myis?

Hei, aplla ei ole koskaan ollut omaa pöytää,
vaikka tarvetta olis siihen todellakin. No, lupasi itselleen, että syksyllä ottaa tai hukkuu tavaroihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasöp:
Peesi. Kävin itse kans viime viikolla ja hinnat järkyttivät. Se paikka on muuttunut todella huonoksi. Epäsiisti ja todella kallis. Yhtään loosia ei ollut mistä olisi halpoja vaatteita löytynyt.
Ei ole enää mun suosikki kirppis.
Huittisissa sen sijaan on yksi todella siisti ja halpa kirppari.

Se kirpputori on kyllä nähtävyys jo sen takia, minkälainen kirpputori EI SAA OLLA!
Huh! Aika romuläjä kyllä.
Tuntuu, että ne vaatteet ja tavarat on kuukaudesta toiseen samoja ja ne hinnat!!! :o :o :o

Lasten bodyt a 2 ?, kulahtaneet t-paidat 2,50-3 ?, ja tosissaan paikan epäsiisteys ja nuhjuisuus vielä oikein lisää sitä epämiellyttävää tunnelmaa...

Missä Huittisissa on mielestäsi siisti ja halpa kirppari...?

Sanikirppis oli siisti ja edullinen. Kellarikirppis kallis. Tähtisilta tms kallis ja kaikki kamalaa vanhaa roinaa. Ja sitten se yksi siinä Sania vastapäätä on kans todella huono. Vanhoja tavaroita ja kalliit hinnat.

Isovanhemmat ovat käyneet Eurassa ja Huittisissa kirppareilla ja ainakin meille on tullut sellainen olo, että tuo Euran kirppis on halvempi/parempi. Onko siellä useampia kirppareita?

Alkuperäinen kirjoittaja säkyläläinen:
Isovanhemmat ovat käyneet Eurassa ja Huittisissa kirppareilla ja ainakin meille on tullut sellainen olo, että tuo Euran kirppis on halvempi/parempi. Onko siellä useampia kirppareita?

Täällä kans säkyläläinen ja kyllä nykyään olen sitä mieltä, että Huittisista löytyy parempia ja uudempia vaatteita lapsille kuin Eurasta. Eurassa vain yksi kirppis.
Eurassa, kun mulla oli loosi niin varastettiin tavaraa tosi paljon. Siis kamerasta näkyi, kun romanit sulloivat hameen alle, mutta ei sille mitään voi sanoi Riitta.

Sanikirppis oli siisti ja edullinen. Kellarikirppis kallis. Tähtisilta tms kallis ja kaikki kamalaa vanhaa roinaa. Ja sitten se yksi siinä Sania vastapäätä on kans todella huono. Vanhoja tavaroita ja kalliit hinnat.

Onko Huittisissa muuten mitään lähetystori kirppistä. Minäkään en tiedä kuin nuo mainitsemasi 4 kirppistä. Minusta ne ovat kaikki sikakalliita, myös tuo Sani. Onkohan tuo ihan yleistä pikkupaikkakunnilla, että kävijöitä on niin vähän ja tavaroiden ja vaatteiden liikkuvuus niin huonoa, että on pakko pitää ryöstöhinnat tuotteissa :(.

Minusta on todella kurjaa, että tavara ei liiku. Itse en todellakaan maksa paidasta kolmea euroa tai bodystä kahta euroa kirpputorilla ja käytettynä.
Ihmisiltä on täydellisen sumentunut järki. Hinnoittelu kaikissa noissa Huittistenkin kirppareissa on aivan sairasta :(.

Tuskin se uusi kirpparikaan kauaa hengissä säilyy noilla kiskurihinnoilla.

Kellarikirppiksellä on viikosta toiseen sama roina pöydillä ja jotain haisevia mattoja kasassa. Samat varmaan ollut siinä kirpparin perustamispäivästä lähtien, kukaan ole liikauttanutkaan läjää sen jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja säkyläläinen:

Eurassa ei ole kuin tuo yks kirpputori. Sen takia ei ainakaan kannata auton nokkaa kohti Euraa suunnata, ellei muuta asiaa ole. Itse en ole löytänyt sieltä koskaan mitään. Olen käynyt usein, ajatellen, että ei ole vain ehkä sattunut tuuripäivä kohdalle.

Sittemmin olen huomannut, että ei se ole tuurista kiinni, siellä on aina aivan sairaan kallista ja likaista.

Euran kirpparilla on ihan järkky kallista, lehtiä olen muutamia joskus saattanut ostaa sieltä, mutta tarvisko sitä nyt käydä kattomassa tuo kyseinen loosi ja tulla kertomaan miten kamalassa kunnossa se ja se vaate oli ja kun hinnatkin oli pilvissä.. ;)

Mulla on ollut pöytä Euran kirppiksellä. Siellä on kyllä tosi ahdasta ja tavaraa ilmeisesti varastetaan jonkun verran.
Nykyään mulla on pöytä Kokemäellä.Se on iso ja kiva kirppis :)

Ainiin,Euran kirppiksellä tykkään siitä huonekalu-puolesta enempi,sieltä voi tuurilla löytää jotain lastentarvikkeita :D

Eurassa ei ole kuin tuo yks kirpputori. Sen takia ei ainakaan kannata auton nokkaa kohti Euraa suunnata, ellei muuta asiaa ole. Itse en ole löytänyt sieltä koskaan mitään. Olen käynyt usein, ajatellen, että ei ole vain ehkä sattunut tuuripäivä kohdalle.

Sittemmin olen huomannut, että ei se ole tuurista kiinni, siellä on aina aivan sairaan kallista ja likaista.

Eurassa on 3 kirpparia (: Ihan muuten vaa

Itselläni oli Riitan kirppiksellä pöytä viime kesänä. Mielestäni hinnat eivät äärimmäisen korkeita ole sillä itse olen löytänyt ihan reality aarteita sieltä. Säkki tuoli esimerkiksi joka oli juuri sellainen mitä siskoni oli ikuisuuden etsinyt lapselleen maksoi 10 euroa. Itse myin rojujani pois TODELLA halvalla sillä meille sitä rojua tuntuu kertyvän rutkasti. Kallein hinta mitä pyysin jostain esineestä taisi olla 8 euroa - halvin taasen 5 senttiä. Siisteyden tasossa olette oikeassa, ei mssään parhaassa mahdollisessa kunnossa mutta eipä ole mikään muukaan pulju siinä osoitteessa.

Ei kaikil oo varaa ostaa huippukalliita uusia vaatteita,kenkiä ym. kaupasta.Jos Riital onki vähän looseja,niin ne vähät myyvät hyvin, kuin jos olis miljoona loosia täynnä tavaraa.Minä ainaskin teen joka kerta löytöjä,mitä milloinkin.Kantsis porukan enempi vaa viedä tavaroita sinne.Ei niin kauheesti tääl netis kannata ketään haukkua ja arvostella..

Onha se Kirputon kans Euras,mut se on niin täytee ahdettu tavaraa,siis ne loosit,eihän niit jaksa edes katella kaikkia.jJa kui moni loosi on ns.trokarin loosi??Ja huonosti aseteltu ne tangot.Niiii epäkäytännölline että.Yritä siin sit etti jottai ku toine tulee kärryil ni sun pitää lähtee vaa eteenpäin.Olis vähempi loosei ja tilaa käytävil..Mut se on se ahneus.

-Riitan kirppis, epäsiisti mut löytöjä olen tehnyt silloin tällöin, lapsille ja sisustus juttuja (koska tykkään vanhasta maalaisromanttisesta)
-Seurakunnan kirppis (riitan kirppiksestä tien toisella puolella) Kaikenlaista sälää, mut halvalla voi löytää
-Kirputon (säkylän risteyksessä) kiva, siisti paikka, lasten leikkipaikka ja paljon tavaraa lapsille
-Punavilla, sisustusjuttuja uusia ja vanhoja, löytyy netistäkin, ostanut vanhoja peltipurkkeja ym mitä kerään

Yhteistyössä