Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:No en kyllä maksais.
Kohta olis myös ruokakauppaan sisäänpääsymaksu kanssa.
Kaupanhan itse on huolehdittava että kassa luistaa hyvin, eli kassija lisää jos jonoa on liikaa!!
Enkä ainakaan tuolle "iloisen palvelun" kirpparille.Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:tääh????????? Mä en kyllä ala maksaan siitä että pääsee kirpparille!!!
Et ole myöskään ilmeisesti tutustunut tähän puheena olevaan kirppikseen? Siellä jokainen maksava asiakas on riesa ja haittaa vain myyntitoimintaa.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:En ole opiskellut kaupallista alaa joten voi olla että ymmärrän asian ihan väärin mutta eikös kaupan tavoite ole lisätä eikä vähentää asiakkaita ja myyntiä?
Näimpä kuinka moni suostus maksamaan kauppaan sisään pääsystä et sais ostettua maito purkin? Kirppiksellä et edes tiedä onko siellä mitään minkä takia sinne kannattaa mennä... :|Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:No en kyllä maksais.
Kohta olis myös ruokakauppaan sisäänpääsymaksu kanssa.
Kaupanhan itse on huolehdittava että kassa luistaa hyvin, eli kassija lisää jos jonoa on liikaa!!
Samaa ihmettelen. Mitä hyötyä siitä on, että pääsymaksu karsisi maksavia asiakkaita?Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:En ole opiskellut kaupallista alaa joten voi olla että ymmärrän asian ihan väärin mutta eikös kaupan tavoite ole lisätä eikä vähentää asiakkaita ja myyntiä?
Enpä ole tuolla käynyt (Kaijakassa kylläkin mutta ei siitä sen enempää ). Pyöritetäänkö tuota putiikkia todellakin tuolla asenteella?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ole myöskään ilmeisesti tutustunut tähän puheena olevaan kirppikseen? Siellä jokainen maksava asiakas on riesa ja haittaa vain myyntitoimintaa.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:En ole opiskellut kaupallista alaa joten voi olla että ymmärrän asian ihan väärin mutta eikös kaupan tavoite ole lisätä eikä vähentää asiakkaita ja myyntiä?