Kirppikselle kankaanpaloja, mitä hinnaksi?

Olen viemässä kirppikselle kankaanpaloja. Monet ovat sanoneet että menevät hyvin kaupaksi. Mutta mitä niistä vaan voi pyytää?? Itse en ole kankaita kirppareilta ostellut, vaan keskittynyt lähinnä lastenvaatteisiin ja muihin sisustusjuttuihin.

Tässä kuva kankaista mitä menossa myyntiin:
katso liitettä 16787
 
"Vieras"
Laitathan kankaisiin mitat ettei niitä tarvitse jokaisen erikseen availla?
Hinnoista sen verran että tahdotko tienata vai päästä eroon? Jos tienata myy jossain muualla kuin kirppiksellä jos haluat vaan eroon niin laita muutama euro hinnaksi (kankaan laadusta ja määrästä riippuen).

Käy kangaskaupassa katselemassa hintoja samantapaisissa kankaissa ettet ylihinnoittele.
 
Seuraavaksi aion toki vielä mitata kankaat, eilen vasta kaivoin nuo kaapista =). Ajattelin hinnoiksi 1-5€, mutta onko esim. 2€ liikaa jostain 50x100cm palasta? Ja kannattaako laittaa kaikki palat erikseen esim. ikean suljettaviin muovipusseihin vai ostaisiko joku isomman erän jämäkankaita?
 
[QUOTE="sad";26949859]En tiedä hinnoista, mutta haluaisin tuon jääkarhukankaan! :D[/QUOTE]

Mä eilen katsoin itse sitä ja jäin miettimään että pitäisikö siitä tehdä koristetyyny. On tosin pitänyt tehdä jo viimeiset 4,5 vuotta :D
 

Yhteistyössä