Kirppiksellä nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanan kallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ku ihanaa, menkkashortsit - kesän uus trendi?

Kissan- tai koirankarvaiset nukkaiset vaatteet on kans kategoriaa "jätän väliin"... kerran yks pöytä täynnä sellasta kamaa, eikä mihinkään pilkkahintaan! Yrjö.

Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Voi ku ihanaa, menkkashortsit - kesän uus trendi?

Kissan- tai koirankarvaiset nukkaiset vaatteet on kans kategoriaa "jätän väliin"... kerran yks pöytä täynnä sellasta kamaa, eikä mihinkään pilkkahintaan! Yrjö.

Ooo-ooo kyllä joku pervo niitäkin haistelee ja maistelee. Ja saa vielä halvalla kirppikseltä. Pervojen paratiisi;)

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
eilen katoin yhtä isohkoa kattilaa. nostin kattilan kantta ja se kattila oli ihan keltaisessa rasvaroiskeessa kantta myöten. yhhyh! hintaa sit vaan 10e.

Jos siellä oli munkkirasvat ens vapuks kaupan päällisinä? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänään myytiin mäkkäristä saatuja lastenateriaan kuuluvia muumi kirjoja hintaan 2,50. En todellakaan ostanut niitä. Samaten mäkkärin leluja 1-2 euroa.

Happy meal-lelut maksaa muutenkin sen 1-2? uutena siellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kirput puree:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Mä näin kerran jotain 10x10cm trikoopalasia 50 senttiä tai euron kappale :D
Ja miä sain eurolla pari metriä hyvää kangasta kirpparilta. Epistä noi hinnottelut tosiaan!
Joo ja siis kuka tekee mitään tuollaisilla trikoonpalasilla? Ite paloittelen tuollaiset pehmolelujen täytteeksi :D

Ehkä ne oli siinä vaan varkaille, jotta niille tulis parempi mieli kun varastavat jotain kalliimpaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirput puree:
Mä näin kerran jotain 10x10cm trikoopalasia 50 senttiä tai euron kappale :D
Ja miä sain eurolla pari metriä hyvää kangasta kirpparilta. Epistä noi hinnottelut tosiaan!
Joo ja siis kuka tekee mitään tuollaisilla trikoonpalasilla? Ite paloittelen tuollaiset pehmolelujen täytteeksi :D

Ehkä ne oli siinä vaan varkaille, jotta niille tulis parempi mieli kun varastavat jotain kalliimpaa :D

Juu, eipä noilla postimerkin kokoisilla lappusilla juurikaan käyttöä ole! :D

mä näin tänään sellaisen 'aku ankka mukin' siis semmoisen mikä tulee jätskin mukana, ja hintaa tuolla 50 senttiä, hiukan pisti ihmettelemään.

Mutta tein mä löytyjäkin. Legon fleecetakki 2 euroa, ja legon college pusero 3,5 euroa, lasten kirjoja ostin myös hintaan 80 senttiä - 2,5 euroa, ja itsellenikin tarttui muutama kirja mukaan.

Mutta eniten mua ihmetytti ne pöydät, jotka oli tungettu niin täyteen, ettei sieltä löytänyt yhtään mitään, ei tehnyt edes mieli koskea pöytiin.

ja mää kävin eilen ja yhdessä pöydässä eka paita mikä osu käteen oli aivan ruuassa, siis likainen. se pöytä jäi siihen. sitten toisessa pöydässä oli vauvan bodeja, joista nepparit rikki. arvaa ostinko? jee jee. joka kertaa saa päätään pyöritellä.

Yhteistyössä