Kirppiksellä kävijät, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Olen viemässä pieneksi jääneitä lastenvaatteita kirppikselle. Miten vaatteet kannattaa lajitella, saman kokoiset vaatteet samaan nippuun vai kaikki bodyt, yöpuvut ja housut omiksi pinoiksi?? Siis että samassa pinossa ovat kaikki koon 62 vaatteet, toiseen 74cm jne. Vai esim. kaikki housut samaan pinoon ja hintalapusta näkee sitten mikä koko on kyseessä?

Entä miten kannattaa laittaa toisiinsa "kuuluvat" vaatteet esille, siis college- ym. asut samaan henkariin yhteishinnalla vai miten??

Mites sitten silitys - pitääkö bodytkin silittää, että ovat siistin näköiset vai riittääkö, että silittää kaikki kauluspaidat yms. jotka ovat epäsiistejä silittämättä??

Kiitos jos neuvot ensikertalaista! :)

Kirppiksellä kävijöitä on erilaisia. Voisin kuvitella, että noin pienten lasten vaatteiden kohdalla olisi hyvä, jos samaa kokoa olevat vaatteet olisivat samassa paikassa. Eli jos ostaja on vasta raskaana, niin on kätevämpää katsoa vauvalle vaatteita kokojen mukaan. Isommilla lapsilla yleensä on jo vaatteita, saatu lahjana, kierrätetty sukulaisten ja ystävien kesken tai ostettu itse. Silloin lapselle ehkä haetaan vain ulkohousuja, joten on kätevämpää, jos kaikki ulkohousut ovat samassa pinossa.

*muoksi* Niin ja mitä siistimmältä vaate näyttää, sen parempi.

Minä tykkään siitä että heti hintalapusta käy koko selville. Siistit pinot ja siistit vaatteet houkuttelevat parhaiten. Itse en ole pitänyt väliä onko samassa kasassa samaa koko vai samankaltaisia vaatteita. Ostan siis vauvalle. Ja minulla on tapana ostaa pariakin eri koko kerralla, kun vauvan vaatteet jäävät niin nopeasti pieneksi.
Toki ostajia on niin monenlaisia erilaisine mieltymyksineen.

Lisää vastauksia kiitos!

Vielä olisi pari kysymystä. Kannattaako kirppikselle viedä vanhoja harsoja esim. kestovaipan imuiksi tms.? Ja jos kannattaa, niin paljonko niistä voi pyytää? Ja kertokaa vielä kannattaako nuo kokonaiset asut myydä yhteishinnalla (paita + housut)?

jos vain mahtuu hyllylle niin laittaisin saman koon vaatteet omiin pinoihinsa.. eli 60cm housut omaan 60cm paidat omaan jne... siis jos vaatteita on paljon. muuten koon mukaan vaikka yhteen koriin.

Harsoja ei kannata myydä 1euroa kalliimmalla 50cent/kpl aika sopiva hinta tai 3kpl/1€

Yhteistyössä