V
vieras
Vieras
Vähänkö lykästi..tein tosi löytöjä kirpparilta. Ostin Reimatecin haalarin (n.3 vuoden takanen malli) tosi siisti,vähän karheumaa polvissa. Sitten 5 paria melkein uusia sukkia,uudet sukkahousut,Lindexin pitkähihasen(tosi uudenolonen) 80 cm.
Eli haalari,sukat,paita,sukkikset ja lakupötkö makso yhteensä 10 euroa
JEE!
Eli haalari,sukat,paita,sukkikset ja lakupötkö makso yhteensä 10 euroa
JEE!