Kirpparilöytöjä:):)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vähänkö lykästi..tein tosi löytöjä kirpparilta. Ostin Reimatecin haalarin (n.3 vuoden takanen malli) tosi siisti,vähän karheumaa polvissa. Sitten 5 paria melkein uusia sukkia,uudet sukkahousut,Lindexin pitkähihasen(tosi uudenolonen) 80 cm.
Eli haalari,sukat,paita,sukkikset ja lakupötkö makso yhteensä 10 euroa:)
JEE!
 
Itse löysin kirppikseltä tänään:
-Tosi hyväkuntoisen reimatecin 86cm toppapuvun 2e
-pojalle reimatecin vk-haalari 110cm 7e (vähän karhaumaa polvissa, muuten siisti)
-pojalle 110cm Jonathan toppapuvun,hyväkuntoinen 8e
-Hankiset-talvikengät 2,5e
-Maisa-takki 80cm 2e
-maisa-shortsit tytölle ensi kesää ajatellen 0,5e

Tälläiset tarttuivat tänään mukaan kirppikseltä.
 
kivaa :D hyvät löydöt..

ite löysin pojalle lassien ihan uuden(minimaaliset karheumat) toppapuvun 3?:lla ja uudet kävelylenkkarit(vähän skeitti tyyppiset mut ei kuitenkaan) vaan 1?

ja itelleni uuden umbron takin 5?:lla :D
 

Yhteistyössä