Kirpparille myyntiin, muuta kuin lastenvaatetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätietoinen

Vieras
Mitä te ostatte kirppareilta? Siis muuta kuin lastenvaatetta. Varasin elämäni ekaa kertaa kirpparipöydän kahdeksi viikoksi ja mietin, että mitä kaikkea siellä voisi koittaa myydä. No tietysti voin viedä vaikka mitä mutta mikä kirpparilla menee yleensä eteenpäin?

Kelpaako astiat? Meillä olisi hirveä määrä erinäisistä sarjoista olevia kuppeja ja kippoja, joista pääsisin mielelläni eroon mutta en raaski roskiin heittää.

Kelpaako pyyhkeet? Meillä on myös ihan tuhottomasti isoja kylpypyyhkeitä, jotka ovat oikein siistissä kunnossa eli ei mitään lumppua.

Entäs verhot / kangas? Muutettiin hiljan ja vanhassa kodissa oli pienemmät ikkunat kuin uudessa eli mulla on useampia liian lyhyitä verhoja, joista en itse jaksaisi alkaa ompelemaan mitään.

Verhot ym. kodintekstiilit käy hyvin kaupaksi kun hinta on kohdillaan, myös uudehkot aikakausilehdet, astiat menee kaupaksi jos ovat jotain merkkiä, mutta toisaalta myös merkittömät saattaa mennä jos ostajalla on itsellään samaa sarjaa ja hinnat halvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Verhot ym. kodintekstiilit käy hyvin kaupaksi kun hinta on kohdillaan, myös uudehkot aikakausilehdet, astiat menee kaupaksi jos ovat jotain merkkiä, mutta toisaalta myös merkittömät saattaa mennä jos ostajalla on itsellään samaa sarjaa ja hinnat halvat.

Kiitti vinkistä noiden lehtien suhteen! Mulle tulee hirveästi lehtiä, joten voisin hyvinkin viedä niitä myyntiin. Mutta mites, kun niissä on takana osoitetiedot ja nimi. Voisiko ne kohdat vaikka leikata pois? Kannattaisiko laittaa nippuina (esim. eurolla 10 lehteä) vai mieluummin yksittäin?

Itse olen ostanut hyväkuntoisia naisten jakkuja ja hameita/pitkiä housuja, lähinnä mustia. Asioita olen myös ostanut, itsellä mennyt rikki, joten on aina hyvä yllätys jos löytyy täydennystä. Naisten hyväkuntoiset luistimet ovat hakusessa, en ole vielä löytänyt.

Sisustustavara menee parhaiten. Eli astioita ja verhoja ym. Vanhat pyyhkeet ei välttämättä mene... Ja sisustuslehdet, mutta yleisesti vaan alle vuoden vanhat lehdet. Mitä uudempia, sen paremmin menee. Ja myy yksittäin! Itse leikkaan aina osoitetiedot pois.

Meneehän siellä vaikka mitä! Lasten pelit ja lelut + kirjat käy hyvin kaupaksi. Verhot, matot, koriste-esineet ja monesti itselleni ainakin sellainen epämääräine krääsä on tehnyt kauppansa yllättävä hyvin. Mihin kirpparille meinaat viedä?

Tampereelle olen viemässä :) Kiitti kaikille vinkeistä. Täytyy käydä nyt viikonlopun aikana nuo laatikot vielä läpi ja valkata myyntiin menevät. Täytyy nyt toivoa, että edes pöytävuokran verran tulisi, ettei ihan tappioksi käy.

Yhteistyössä