kirpparilla nähtyä...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
tulipas sitten bongattua feikki mariskoolit hieman ehkä tyyriiseen hintaan.iso musta 25e ja pieni punainen 12,50e.

eihän ne kaupassakaan maksa noin paljon,jollakin tullut hieman ahneus kenties
 
nh
Ahneutta joo, taas oli vaatteita kirpparilla kalliimalla kun mitä kaupasta saa näin alennusten aikaan. Ja muutenki vois miettiä niitä hintoja, en maksa pari kertaa käytetystä takista 35e kirpparilla! Liikkessä normihinta 49,90
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tulipas sitten bongattua feikki mariskoolit hieman ehkä tyyriiseen hintaan.iso musta 25e ja pieni punainen 12,50e.

eihän ne kaupassakaan maksa noin paljon,jollakin tullut hieman ahneus kenties
Jos se myyjä on saanut ne lahjaksi ja luulee niitä aidoiksi mariskooleiksi. Tai sitten yrittää vedättää mahdollisia ostajia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas myinkirppiksellä vanhoja Vero Modan takkejani, hyväkuntosia 1?/kpl einkä saanu kaupaks... Aattelin et pistetään halvalla jotta saan nurkkiin tilaa, mut :/
Mua monesti harmittaa jos ois halvalla kivoja vaatteita mistä tykkäisin, niin ne on aina väärää kokoa. Mutta useimmiten shoppailen kyllä tytölle ja tulevalle vauvalle. En oikein edes osaa katsoa vaatteita itselleni.
 
Kyllähän siellä noita kiskurihintojakin on, mutta mä onnistun yleensä bongaamaan varsin kohtuuhintaisia tuotteita :)

Tuolle 6v:lle löysin uutta vastaavassa kunnossa olevan GAP:in farkkumekon/takin hintaan 3?. Tänään mukaan tarttui Baby björn potta 2 eurolla ja eilen ostin Brion puisen hellan + pussillisen leikkihedelmiä hintaan 15?. Lisäksi mukaan atrttui 6v:lle syksyksi takki + ulkoiluhousut yht 2,50?, huppari 1?, h&m neuletakki 1,50?, kylpytakki 2?, ja paljon muuta.
 
manna
Kuulin kerran kahvilassa, kun papparainen kertoi kaverilleen vieneen vaimo-vainajan kaikki vaatteet kirpparille. ei ollut saanut myytyä mitään. kirpparipitäjä oli sitten antanut alennusta pöydän vuokrasta. Naureskeli asialle. tuli itsellä vaan mieleen, että millaisiahan hintoja pappa oli sit pistänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Kuulin kerran kahvilassa, kun papparainen kertoi kaverilleen vieneen vaimo-vainajan kaikki vaatteet kirpparille. ei ollut saanut myytyä mitään. kirpparipitäjä oli sitten antanut alennusta pöydän vuokrasta. Naureskeli asialle. tuli itsellä vaan mieleen, että millaisiahan hintoja pappa oli sit pistänyt.
Aikuisten vaatteet menee huonosti kaupaksi kaikenkaikkiaan.
 
v
Joku sanoikin että kirppis on tienesti paikka, markkinapaikka, ei missään nimessä tarvitse siis kuulemma olla halvat hinnat.
Mua itseeni kyllä ärsyttää jos on kovin kovat hinnat, ostan nykyään paljon mieluummin sitten alesta kun niissä vaatteet ovat samanhintaisia, mutta uusia ja siistissä järjestyksessä.
 

Yhteistyössä