H
Heh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:No minusta kyllä 0.1e eli 10 sentin tavara on kyllä sellaista että lienee parempi joutua roskikseen tai rätiksi. 50 senttiä on itselläni minimi, en näe vaivaa halvemman kanssa.
...
Samoilla linjoilla kanssasi. Pojalla ei kyllä ole varmaan yhtäkään vaatetta, jota lähtisin myymään 10 sentillä. Itse pidän miniminä ehkä 1 euro t-paidasta tai bodystä tms. ja jos on niin huonokuntoinen, että ei euroa kehtaa pyytää, niin sitten kelpaa uusiokäyttöön lattiarätiksi.
Minulla on 10 sentin tavarat erittäin siistejä, minä olen laittanut erikseen sellaiset huonommat tavarat roskiin. Minä vain haluan päästä niistä eroon varmasti. Tosin jos joku on niin tollo, että katsoo tavaran hintaa että 10snt, niin tämä on huono, vaikka tavara on siisti, niin silloin ei kyllä harmita itseäni ollenkaan, meinaan huonompi tuuri sillä kaverilla on, joka jätti tarvitsemansa tavaran ostamatta hinnan alhaisuuden takia.
Kukin tavallaan. Itse taidan olla sen verran ahne, että kun käytän lapsella laatuvaatteita, jotka uusina maksavat vähintään sen 10 euroa niin en viitsi vähäisen käytön jälkeen niitä 10 sentillä myydä. Mutta ei se vaatteesta huonoa tee, että se on kirpparilla edullinen. Olen itse ostanut esim. 20 sentillä pitkiä kalsareita, hyvinkin siistejä sellaisia. Mutta yleensä se 10-20 sentillä lähtevä vaan on niin rupukuntoista että en sellaista halua.