Kirpparihinnoittelun vaikeus ja huvittavat esimerkit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No minusta kyllä 0.1e eli 10 sentin tavara on kyllä sellaista että lienee parempi joutua roskikseen tai rätiksi. 50 senttiä on itselläni minimi, en näe vaivaa halvemman kanssa.

...

Samoilla linjoilla kanssasi. Pojalla ei kyllä ole varmaan yhtäkään vaatetta, jota lähtisin myymään 10 sentillä. Itse pidän miniminä ehkä 1 euro t-paidasta tai bodystä tms. ja jos on niin huonokuntoinen, että ei euroa kehtaa pyytää, niin sitten kelpaa uusiokäyttöön lattiarätiksi.

Minulla on 10 sentin tavarat erittäin siistejä, minä olen laittanut erikseen sellaiset huonommat tavarat roskiin. Minä vain haluan päästä niistä eroon varmasti. Tosin jos joku on niin tollo, että katsoo tavaran hintaa että 10snt, niin tämä on huono, vaikka tavara on siisti, niin silloin ei kyllä harmita itseäni ollenkaan, meinaan huonompi tuuri sillä kaverilla on, joka jätti tarvitsemansa tavaran ostamatta hinnan alhaisuuden takia.

Kukin tavallaan. Itse taidan olla sen verran ahne, että kun käytän lapsella laatuvaatteita, jotka uusina maksavat vähintään sen 10 euroa niin en viitsi vähäisen käytön jälkeen niitä 10 sentillä myydä. Mutta ei se vaatteesta huonoa tee, että se on kirpparilla edullinen. Olen itse ostanut esim. 20 sentillä pitkiä kalsareita, hyvinkin siistejä sellaisia. Mutta yleensä se 10-20 sentillä lähtevä vaan on niin rupukuntoista että en sellaista halua.

Taitaa olla ihmisillä liikaa rahaa, kun eivät kehtaa pyytää 10/20 senttiä vaatteista? Itselläni on talous todella tiukalla ja siksi yritän osan lasten vanhoista vaatteista myydä halvalla, jotta menisivät kaupaksi. Ilmeisesti olen ainoa köyhä, kun kukaan ei niitä vaatteita huoli... Siis ehjiä vaatteita, mutta käytettyjä toki. Kaupaksi meno riippuu myös siitä, sattuuko juuri sillä viikolla kirppiksellä käymään joku sellainen joka just sitä kokoa etsii. Luotan silti kierrätyksen voimaan, tsemppiä kaikille kirppisostajille!

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
meidän kirpparilla oi kerran käytetty reimatec missä mnolemmissa polvissa isot reiät niin 25E :xmas:

No hemmetti.Sittenhän minä voisin myydä meidän kuopuksen Reimatecit hintaan 50 euroa, kun ei ole kuin toisessa polvessa reikä ja toisessa vaan "karheumaa".pienellä tuunauksella saa varmaan hyvät haalarit :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maja:
Taitaa olla ihmisillä liikaa rahaa, kun eivät kehtaa pyytää 10/20 senttiä vaatteista? Itselläni on talous todella tiukalla ja siksi yritän osan lasten vanhoista vaatteista myydä halvalla, jotta menisivät kaupaksi. Ilmeisesti olen ainoa köyhä, kun kukaan ei niitä vaatteita huoli... Siis ehjiä vaatteita, mutta käytettyjä toki. Kaupaksi meno riippuu myös siitä, sattuuko juuri sillä viikolla kirppiksellä käymään joku sellainen joka just sitä kokoa etsii. Luotan silti kierrätyksen voimaan, tsemppiä kaikille kirppisostajille!

Vissiin, koska niistä saatava rahamäärä on oikeasti järkyttävän pieni. Itse myyn yleensä 1e paidat ja ehkä 2e housut., kun on edulisempaa peruskamaa. 5e tai enemmän merkkivaatteista. Jos tahroja on, niin se menee rätiksi. Ei 10 sentin myyntiin. Se rätti on kaupassa arvokkaampi kuin 10 senttiä ja kesällä niitä rättejä menee paljon terassikalusteita putsatessa.

Mutta ei minullakaan hinnoittelu aina ole kohdillaan. Yritän päästä eroon hoitotasoammeyhdistelmästä ja sopivaa ostajaa ei mistään löydy. Kokeillaan jos viikonlopun pihakirppis tuottaisi tulosta.

se äitiyspakkauksen puku oli 3e ja huonosti kirjotettu,en oikeesti usko! et joku ois noin tollo...
Asiaan,mä kyllä alihinnoittelen monesti, pyydän 1e jostain hyvästä vaatteesta,mutta onpahan ostaja iloinen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No minusta kyllä 0.1e eli 10 sentin tavara on kyllä sellaista että lienee parempi joutua roskikseen tai rätiksi. 50 senttiä on itselläni minimi, en näe vaivaa halvemman kanssa.

...

Samoilla linjoilla kanssasi. Pojalla ei kyllä ole varmaan yhtäkään vaatetta, jota lähtisin myymään 10 sentillä. Itse pidän miniminä ehkä 1 euro t-paidasta tai bodystä tms. ja jos on niin huonokuntoinen, että ei euroa kehtaa pyytää, niin sitten kelpaa uusiokäyttöön lattiarätiksi.

Minulla on 10 sentin tavarat erittäin siistejä, minä olen laittanut erikseen sellaiset huonommat tavarat roskiin. Minä vain haluan päästä niistä eroon varmasti. Tosin jos joku on niin tollo, että katsoo tavaran hintaa että 10snt, niin tämä on huono, vaikka tavara on siisti, niin silloin ei kyllä harmita itseäni ollenkaan, meinaan huonompi tuuri sillä kaverilla on, joka jätti tarvitsemansa tavaran ostamatta hinnan alhaisuuden takia.
Minä tein kerran kirppikseltä löytöjä, oli iso laatikollinen tosi siistejä vauvanvaatteita 10-80senttiä/kpl.

Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Oisit jättänyt?

Jos olis ollu kynää ja paperia taskussa eikä lapset mukana niin oisin jättänykin :D Harmittaa oikein, jos joku hölmö sen on ostanu. Kaikki kun ei ole tietosia että on pakkauksesta.

No onhan se 30e paljon siitä puvusta, mut ei ne äitiyspakkauksen vaatteet mitään ilmaislahjoja ole. Kyllä niistä rahaa voi pyytää siinä, missä muistakin vaatteista. Aika monella tuntuu olevan sellanen asenne, et äp- vatteet pitäis lahjottaa ilmaseks, kun siitä paketista ei erikseen tarvii maksaa.... :o

Alkuperäinen kirjoittaja boa:
Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Oisit jättänyt?

Jos olis ollu kynää ja paperia taskussa eikä lapset mukana niin oisin jättänykin :D Harmittaa oikein, jos joku hölmö sen on ostanu. Kaikki kun ei ole tietosia että on pakkauksesta.

No onhan se 30e paljon siitä puvusta, mut ei ne äitiyspakkauksen vaatteet mitään ilmaislahjoja ole. Kyllä niistä rahaa voi pyytää siinä, missä muistakin vaatteista. Aika monella tuntuu olevan sellanen asenne, et äp- vatteet pitäis lahjottaa ilmaseks, kun siitä paketista ei erikseen tarvii maksaa.... :o

Toi on totta. Mä olen niitä kirpparilla kaupitellut, rahaakin olen niistä jopa halunnut. Aina ne on mennyt, mutta hintaa en ole kovinkaan paljoa pyytänyt.

Yhteistyössä