Kirppari hinnotteluun apuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ropsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ropsu

Vieras
Eli oon viemäs itsepalvelukirpparille vauvan vaatteita, koko 50-68, vaatteet on tahrattomia, enemmän ja vähemmän käytettyjä. Mitään merkki vaatteita noi ei oo, ihan hyviä kumminkin.
Onko 1?/body, 0,50?/puolipotkarit, 2?/olo-asu, lappuhaalarit,
potkupuku yms. liikaa?
Entäs sitte tutan 56 cm toppahaalari + myssy ja tumput, mitä vois pyytää?
Kiitos jos viittit vastata!

Sisävaatteisiin hinnat kuulostavat hyvältä. Toppahaalarin laittasin 6? myssy ja tumput 4?. Isompiin haalareihin laitoin 10? hintaa ja nekin menivät ensimmäisen päivän aikana. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ropsu:
Eli oon viemäs itsepalvelukirpparille vauvan vaatteita, koko 50-68, vaatteet on tahrattomia, enemmän ja vähemmän käytettyjä. Mitään merkki vaatteita noi ei oo, ihan hyviä kumminkin.
Onko 1?/body, 0,50?/puolipotkarit, 2?/olo-asu, lappuhaalarit,
potkupuku yms. liikaa?
Entäs sitte tutan 56 cm toppahaalari + myssy ja tumput, mitä vois pyytää?
Kiitos jos viittit vastata!

Mikäli vaatteet ovat vanhoja, ota se huomioon hinnoittelussa. Itse en ainakaan maksa ysärirytkyistä senttiäkään.

Mikäli vaatteet ovat 2000 luvulta ja käytettyjä, mutta SIISTEJÄ (ei tahraisia tai pilalle pestyjä, pesunukkaisia jne ), voisin maksaa bodeista 0,5-1,5 e (riippuen vaikka kuosista. Hyväkuntoisesta Bamsesta voisin 2kin euroa maksaa, äitiyspakkauksen perusbodeista joku 0,50 e )

2 e oloasusta, lappuhaalareista ym kuulostaa hyvältä. Edelleen, jos joku uutuus Lindex uusretro/bamse tmv, voisin maksaa oloasusta 4kin euroa

Tutta toppahaalari, myssy ja tumput riippuu edelleen valmistusvuodestA. Jos uudempi, voisin maksaa 10 e, vanhasta en neljää euroa enempää.

osa viime vuonna. Yhdellä vaan ollu käytös, mutta on tosiaan vaan ihan peruskamaa. Kovasti nukkaiset tai muuten kulahtaneet/ tahraiset oon nakannu roskiin.
Laitan sit noi hinnat ja tolle haalari+myssy,tumput sen 10?.

Yhteistyössä