Kirppareista Turun seudulla:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Santtu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Santtu"

Vieras
Meilä olisi paljon kirpparille myyntiin vietävää tavaraa: aikuisten vaatteita, astioita, kirjoja ja muutama lastenvaatekin. Minne Turun seudun kirppikseen kannattaisi viedä myyntiin? Tarkoitus olisi päästä eroon noista eli missä kauppa käy parhaiten?

Katsoin netistä Manhattanin Kirppis-centerin ja Eurokirppiksen sivuja. Kirppis-centerin viikkohinta on enemmän ja siihen tulee vielä päälle provikka, lisäksi niiden sivuilla luki että manhattaniin 8-9 viikon jonotus ja länkkäriin viikon jonotus. Eurokirppiksen sivuil ei mainittu mitään jonotusta. Tietääkö joku tarviiko sinne jonottaa?

Mikä ihmeen provikka? Tota en ollu kuullutkaan. Älytöntä lähtee myymään halvalla käytettyä tavaraa ja joutua maksamaan sekä hyllyvuokra että vielä prosentit myynneistä.

Mä vedän sanani takaisin. Olen käynyt vaan ostoksilla siis itse tuolla manhattanilla.

Työkaveri myy siellä länsikeskuksen kirpparilla ja kehu että toimii. Mutta onko se vielä auki? Eikö siihen aukee se uus Elixia vai oonko ihan väärässä?

manhattanille sanoivat 6 viikkoa jonoksi nyt pari viikkoa aikaa. Ja onhan se hullun kallista, mut kummasti rahaa jää enempi koska myynti parempi. Lastenkamat kannattaa myydä pikkusiilis, samassa talossa.

[QUOTE="Santtu";22216516]Katsoin netistä Manhattanin Kirppis-centerin ja Eurokirppiksen sivuja. Kirppis-centerin viikkohinta on enemmän ja siihen tulee vielä päälle provikka, lisäksi niiden sivuilla luki että manhattaniin 8-9 viikon jonotus ja länkkäriin viikon jonotus. Eurokirppiksen sivuil ei mainittu mitään jonotusta. Tietääkö joku tarviiko sinne jonottaa?[/QUOTE]

Mä sain just tuolta Eurokirppikseltä paikan reilun viikon jonotuksella, ei paha.
Muuten puhelinluettelossa on alennuskuponki tonne 3vko 50e, ei provikkaa ja sit kirppiscentteriin 2vko 50e +5%provikka

Yhteistyössä