Turkulaiset kirpparimyyjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusturkulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusturkulainen

Vieras
Olen vasta paikkakunnalle muuttanut, ja olis valtava kasa lastentavaraa, sekä aikuisten että lasten vaatteita, leluja ja muutakin sälää laitettavaksi myyntiin. Missä Turun kirppareista kauppa käy parhaiten?

Minkä takia raahasit kamikset uudelle paikkakunnalle????kai niistä nyt olis pitänyt päästä eroon ennen muuttoa!!!?ei helkatti sentään...huh huh, ku ei ihmiset tajua.Ei niinku millään pahalla, mutta mietihän nytten...

Mä en ole myyjä, mutta vastaan silti.

Manhattanin kirpparilla käy varmaan eniten väkeä, mutta mun mielestä paras kirppari, missä on hyvin lastenvaatteita, on linkkikirppis Pääskyvuoressa.

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:

Manhattanin kirpparilla käy varmaan eniten väkeä, mutta mun mielestä paras kirppari, missä on hyvin lastenvaatteita, on linkkikirppis Pääskyvuoressa.

Joo, itsekin tykkään ostopuolella Linkkikirppiksestä, on myös siistein noista missä oon käynyt. Onko kukaan myynyt siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja uusturkulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:

Joo, itsekin tykkään ostopuolella Linkkikirppiksestä, on myös siistein noista missä oon käynyt. Onko kukaan myynyt siellä?

Jono myyntiin n.7vkoa. Ite myyn eurokirpparilla

Yhteistyössä