kirottu kytkypuhelin..nimimerkillä vuoden päästä entinen soneran asiakas..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anopilla on minun sonera puhepaketti ilman kytkyä mutta kyllä siihen sisältyy soitot mullekin.Mulla saunalahti
Joo, mä voin kans kotimaan puhelut soittaa eri kännykkäliittymiin, ei kuitenkaan lankapuhelimiin, eikä mihinkään palvelunumeroihin. Tai siis voin, mutta ne maksaa erikseen...
Mä voin soittaa myös lankanumeroihinkin.Siis näihin kotimaan.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voisko:
sonera veloittaa minuuttihintaa jokaiselta alkavalta minuutilta?? arvaus, elisa ainakin joissa liittymätyypeissä tekee niin...
Hinnat normaalihintaisiin kotimaisiin numeroihin, ei palvelu- ja yritysnumeroihin. Minun Sonera -liittymässä aloitusmaksu peritään vain paketin ylimenevältä osalta.

http://www.sonera.fi/Puhelin+ja+liittym%E4/Minun+Sonera+-liittym%E4/Rakenna+liittym%E4si

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anopilla on minun sonera puhepaketti ilman kytkyä mutta kyllä siihen sisältyy soitot mullekin.Mulla saunalahti
Joo, mä voin kans kotimaan puhelut soittaa eri kännykkäliittymiin, ei kuitenkaan lankapuhelimiin, eikä mihinkään palvelunumeroihin. Tai siis voin, mutta ne maksaa erikseen...
Mä voin soittaa myös lankanumeroihinkin.Siis näihin kotimaan.
Vai menisköhän noi lankapuhelut sitten mullakin. Tuon tiesinkin kyllä, että yritysnumerot ei kuulu pakettiin, mutta olen lähinnä ollut yllättynyt siitä, että kummasti niitä joka kuukausi tulee, vaikka oletin, ettei tule...

 
Paljon huonoa kuullut
Eipä ole kukaan noista kytkykännyköistä mitään hyvää kertonut.
Tai ainakaan mun korviini moista ei ole tullut.

Kaikenlainen kytky kauppa on ihan vedätystä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Paljon huonoa kuullut:
Eipä ole kukaan noista kytkykännyköistä mitään hyvää kertonut.
Tai ainakaan mun korviini moista ei ole tullut.

Kaikenlainen kytky kauppa on ihan vedätystä.
Mun miehellä ei ole mitään huonoa ollut :)On oli jo 3v samassa operaattorissa eikä mihinkään ole vaihtamassa.Sama se sitten onko kytky kun firma toiminut moitteettomasti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varma en ole mutta kyllä ne yleensä kai joka operaattorilla puhepakettiin kuuluu.
joo siis ap:n tapauksessa ei voi olla niin että kytkyyn kuuluis vaan soneran liittymät... tarkistin meän laskun ja kyllä meilä kaikki 0e on, eli kuuluu kytkyyn

Kuukausimaksuun sis. minuuttiraja 200 min
Soneran ja TeleFinlandin lii
arkisin ma-pe 7-17 5 KPL 4 MIN 07 S 0,00
muina aikoina 17 KPL 17 MIN 22 S 0,00
Muihin liittymiin
arkisin ma-pe 7-17 2 KPL 1 MIN 03 S 0,00
muina aikoina 5 KPL 6 MIN 49 S 0,00
 
Alkuperäinen kirjoittaja Paljon huonoa kuullut:
Eipä ole kukaan noista kytkykännyköistä mitään hyvää kertonut.
Tai ainakaan mun korviini moista ei ole tullut.

Kaikenlainen kytky kauppa on ihan vedätystä.
No mä voin kertos jotain hyvääkin:)
Mulla tulee nyt just kaks vuotta täyteen ton mun kytkypuhelimeni kanssa. Mitään pahaa sanottavaa ei ole, toiminut loistavasti aion jatkaa asiakkaana vaikka tuo kaks vuotta tuleekin täyteen. Miehellä myös sama homma eikä mitään valittamista. Niin ja operaattorina meillä on saunalahti ja kaikki muut puhelut kuuluu pakettiin paitti yritys/palvelupuhelut.
 
vieras
Ap:n kannattaisi mennä laskun kanssa johonkin myymälän ja kysyä.Tai sitten katsoa uudestaan lasku mitä siihen puhepakettiin on laitettu.
Ja hyvä miten pystyy puheluita seuraan on kun nollaa laskurit aina kun uusi kausi alkaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varma en ole mutta kyllä ne yleensä kai joka operaattorilla puhepakettiin kuuluu.
joo siis ap:n tapauksessa ei voi olla niin että kytkyyn kuuluis vaan soneran liittymät... tarkistin meän laskun ja kyllä meilä kaikki 0e on, eli kuuluu kytkyyn

Kuukausimaksuun sis. minuuttiraja 200 min
Soneran ja TeleFinlandin lii
arkisin ma-pe 7-17 5 KPL 4 MIN 07 S 0,00
muina aikoina 17 KPL 17 MIN 22 S 0,00
Muihin liittymiin
arkisin ma-pe 7-17 2 KPL 1 MIN 03 S 0,00
muina aikoina 5 KPL 6 MIN 49 S 0,00
No ei voi olla ei.Kaikki operaattorit kuuluvat.Ja myös kotimaan lankanumerot,paitsi ei ne yritysnumerot.
 
Juuri katsoin omaa puhelinlaskua ja siinä on että kuukausimaksu 15,90e ja liikennemaksut 29,87 ja eriteltynä että soneraan ja telefinlandiin 1,67e plus 0,51e ... muihin liittymiin 8,51+5,62+0,12+0,67+ palv.nro:t 0,24+3,11. viestit soneraan 1,57+muihin 3,23+ulkomailla 4,03. ja sisältöpalvelu varmaankin oli autohaku niin 0,59e. missään ei ilmoiteta onko mun se puhepaketti käytetty ja onko ne jättänyt sen "veloittamatta" siis sen 50min tai siis että eivät veloita sitä 50min esim kahteen kertaan... :eek:
 
vieras
Mun laskussa on eriteltynä kanssa mihin soittanut ja myös kauanko puhelut yhteensä kestäneet.Tosin kännypuheluita ei liittymäkohtaisesti.Ne voin tarkistaa saunalahden sivuilla puheluerittelystä.
 
vieras
Mulla eriteltynä

multimediaviestit
kotimaanpuhelut (pakettiin sisältyvät)
palvelunumerot
palvelutekstiviestit
tekstiviestit kotimaassa (pakettitekstareihin sisältyvät)
ja lopuksi yhteensä kaikki.
 
vieras
Mulla on elisan kytky ja palaan soneran asiakkaaksi oitis kun tämä päättyy.
JOS sonera olis vaivaantunu myymään mulle PUNAISEN puhelimen, niin mulla olis soneran kytky. Siitäs saivat, mutta saan mäkin kärvistellä. näitten kahden ison välillä voi kikkailla, mutta ikinä enää en ota mitään dnaata tai vastaavaa rupupuljua.
 
taas
nii paitsi että mun puhelin ei mennyt kiinni koska oli maksanut laskun oli soneran virhe laittaa se muistutus, mutta aina on isompi lasku vaik ei edes minuutit olis käytetty
 
Minä olen ollut tosi tyytyväinen tuohon kytkökauppasysteemiin. 2 vuotta tulee maaliskuun lopussa täyteen. Just tänään soitin Elisalle, ja lunastan tuon puhelimen ja otan uuden 2v sopimuksen. 400 min puhetta ja 300 viestiä on mulle just sopiva paketti enkä edullisemmin vois selvitä. Eikä olis rahaa ostaa puhelinta kerralla, sitä paitsi haluamani puhelin on halvimmillaan 305 e kun tuolla systeemillä sen hinnaksi tulee 264e.
 
mim
ja vaikka puhelin oli sun ukon nimissä ni ei se meinaa että senkin puhelin menee kii. mulla oli puhelin kiinni puolisen vuotta ku en selviytynyt laskuista ja mun nimissä oli myös mun miehen puhelin joka toimi. nyt miehen luuri katosi ja mun on auki. se on liittymäkohtaista.

ja mitä siihen tulee että muu kortti ei toimi puhelimessa, ni kyl meillä aineki molemmilla sai käytettyy muitakin korttei.. niitä ei oltu lukittu.
 
meitsi
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
ja tiiättekö sitä et jos on kytkykauppapuhelin niin siihen ei voi laittaa kenenkään muun korttia kun se ei hyväksy kun sen oman liittymän.
Paitsi DNA:n kytkyissä käy myös muut kortit. Tuon takia otin sen itselleni. Arvelin jo valmiiksi, ettei nuo hinnat pidä mitä lupaavat ja otin sitten sen liittymän missä on halvin kk-maksu. Maksan sinne nyt vain sen kk-maksun (0,9e/kk) ja sen puhelimen oman osan. Toista liittymää sitten käytän normaalisti.
 

Yhteistyössä