Huikkasen välistä vaikket multa kysyny.Miksi Jeesus söi ja kaveerasi pakanain kans?
Luulenko olevani parempi Jumalan silmissä kuin joku toinen ihminen.
Entä Sinä?
Syödessä ei oteta yhteyttä mihinkään jumaluuteen, syöminen on neutraalia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huikkasen välistä vaikket multa kysyny.Miksi Jeesus söi ja kaveerasi pakanain kans?
Luulenko olevani parempi Jumalan silmissä kuin joku toinen ihminen.
Entä Sinä?
Kilpistyykö Sinun rukous ympäristötekijöihin, vai eikö Jumala kuuleSinua, jos ole patikkaretkelläMä voin lähteä vaikka kuukauden patikkaretkelle Lappiin jonkun muslimin kanssa mutta en rukoile sen kans.
Ihmisen vapaata rukoiluahan ajatuksissaan omalle jumalalleen ei voi estää. Mutta jos eriuskoisten kesken järjestetään yhteinen rukoushetki, niin se on sama kuin hyväksyisi sen toisen uskonnon.
Kristinuskon näkökulmasta se, että toisenuskoinen etsiytyy omaa jumalaansa rukoilemaan = se rukoilee riivaajaa, demonia joka tekeytyy jumalaksi.
Kaikki semmoisen innostaminen on kiellettyä Raamatussa, siellä ei päätä silitellä niiden kohdalla jotka rukoilee väärää jumaluutta.
Johan se tulee ekassa käskyssä "Älä pidä muita jumalia."
Paavali kysyykin jossain kirjeessään että kuinka voi käydä yhteen Kristus ja Beliar, Jumala ja epäjumalat? Ei mitenkään.
Ehkä.Huikkasen välistä vaikket multa kysyny.
Häh. Siis tarkoitin sitä että voin olla muutoin vaikka miten läheinen toisenuskoisen kans mut en harrasta yhteistä rukousta sen kans.Kilpistyykö Sinun rukous ympäristötekijöihin, vai eikö Jumala kuuleSinua, jos ole patikkaretkellä
Saahan sitä syödä vaikka puolikkaan härän niiden kanssa, ei se ole kiellettyä.Ehkä.
Yritin vain sanoa, että Jeesus, Jumalan oma poika, ei katsonut itseään sopimattomaksi syntisten ja pakanoiden seuraan
Mikä oikeus mulla olis sanoa, että olen arvokkaampi kuin joku muslim?
Sitä mä yritän sanoa, että jos Rukoilet Sun Jumalaa niin sillon rukoilet Häntä, et mitään belsebuubia.Häh. Siis tarkoitin sitä että voin olla muutoin vaikka miten läheinen toisenuskoisen kans mut en harrasta yhteistä rukousta sen kans.
Syy on siinä että ei saa rukoilla ainuttakaan rukousta väärälle jumalalle ja siihen rohkaisu on ehdottomasti kiellettyä. Se on kuin työntäisi toisen jotakin hirviötä kohti, koska pimeyden voimat ovat semmoisia, ja kiinnostuneita meistä.
Kuinkas olikaan sen ehtoollisen kanssa?Huikkasen välistä vaikket multa kysyny.
En ole Echo enkä Echoksi tule.Kuinkas olikaan sen ehtoollisen kanssa?
En ole Echo enkä Echoksi tule.
Tuo on hyvä kysymys,vastaus riippuu ehkä hiukan siitä miltä kantilta kysymystä katsotaan.
Katolinen oppi sanonee, etä se on Jeesuksen ruumis ja veri.
Protestantit taasen näkevät ne enemmänkin kuvannollisina elementteinä
Tämä on vain mun arviointia.
Niin. Mutta mä en saa yhtään rohkaista sitä toista rukoilemaan omaa jumalaansa. Yhteinen rukous olisi sitä.Sitä mä yritän sanoa, että jos Rukoilet Sun Jumalaa niin sillon rukoilet Häntä, et mitään belsebuubia.
Vai kuinka Sinä sen näet?
En ole kauhean perehtynyt siihen, mutta käsittääkseni se menee niin että jokainen vastaa siitä Jumalalle eli en lähtisi siitä ketään kyyläämään.Kuinkas olikaan sen ehtoollisen kanssa?
JummarranNiin. Mutta mä en saa yhtään rohkaista sitä toista rukoilemaan omaa jumalaansa. Yhteinen rukous olisi sitä.
En ole kauhean perehtynyt siihen, mutta käsittääkseni se menee niin että jokainen vastaa siitä Jumalalle eli en lähtisi siitä ketään kyyläämään.
Tarkoitus on että oikeasti jokainen uskoisi siihen systeemiin kun alttarille tulee, sinne on vähän turha tulla jos ei niihin asioihin usko.
Ne ateriat, jotka syödään tarkoituksellisesti ehtoollisina ovat vain ehtoollisia.Kaikki makkaran pätkät ja jalluryypyt eivätvälttämättä ole ehtoolisia.Ehtoollisen asetussanoissa ei ole mitään kuvainnollista.
"Joka kerta"
Joten kaikki ateriat ovat ehtoollisia.
Niin oli oikea ateria.Eipä tuossa alttaria tarvita.
Kaste ja ehtoollinen ovat kaksi asiaa jotka Raamatun mukaan Jeesus itse asetti. Niiden ei kristitylle pitäisi olla mitenkään outoja.
Ehtoollinen muuten oli ihan oikea ateria eikä mikään symbolinen öylätti ja viinitilkka.
No jos sä osaat syödä aterioita joissa Jumala ei ole läsnä ja sinun pitää erikseen mennä temppeliin syömään muodollinen ateria niin sit totisesti kandee avata se raamattu.Ne ateriat, jotka syödään tarkoituksellisesti ehtoollisina ovat vain ehtoollisia.Kaikki makkaran pätkät ja jalluryypyt eivätvälttämättä ole ehtoolisia.
En ymmärrä mitä tarkoitatNo jos sä osaat syödä aterioita joissa Jumala ei ole läsnä ja sinun pitää erikseen mennä temppeliin syömään muodollinen ateria niin sit totisesti kandee avata se raamattu.
Njaa. Ei Jeesus sanonut mistään muusta että
Mikä? Siis ei Jeesus liittäny mihinkään muuhun ruokiin itseään tuommoisia sanoja.Aikamoinen väistöliike.
Maailmassa on monen sorttisia uskovaisia.Mikä? Siis ei Jeesus liittäny mihinkään muuhun ruokiin itseään tuommoisia sanoja.