Kirkkoherra pyytää jättämään Sannan rauhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voin mä laittaa n.30 Raamatun kohtaa jossa kritisoidaan kansan ja valtaapitävien menoa, mutta ethän sä liberaali körtti mitään siitäkään ymmärrä.
Näköjään Echo käyttää körttikorttia sumeilematta kuten myös narsku, ADHD, Asperger ym. Tarokista puhumattakaan.
En ole osallistunut tähän keskusteluun. Luin toki Hesarin jutun ja selailin keskustelua. ihmettelin nimellään kirjoittajien mielipiteitä. Ahdasmielistä ja kiittämätöntä porukkaa.
Ulkomaiden lehdissä hauskanpito ja Sannan kehuminen vain yltyy.
Kotimaiset keskustelufoorumit ovat sontatunkioita.
Fiksut kirjoittajat eivät näihin koske pitkällä tikullakaan.
Tällä palstalla puörii aina sama jauhamisjengi ja mielipiteet arvaan lukemattakin.

Näköjään Echo käyttää körttikorttia sumeilematta kuten myös narsku, ADHD, Asperger ym. Tarokista puhumattakaan.
En ole osallistunut tähän keskusteluun. Luin toki Hesarin jutun ja selailin keskustelua. ihmettelin nimellään kirjoittajien mielipiteitä. Ahdasmielistä ja kiittämätöntä porukkaa.
Tällä palstalla puörii aina sama jauhamisjengi ja mielipiteet arvaan lukemattakin.
Palsta-adhd on taas irti 😅

Lue. Se liittyy suhun. Sul on väärä käsitys Raamatusta, Jumalasta ja humanisteista. Niinkuin on toi sun kummallinen maailma muutenkin. Et tääl joku puuhastelee ilkeitä maailmanvalloituspuuhia...
Miten Sannan känniviikonloput liittyy muhun?

Aletaanko puhua susta, koska samalla logiikalla vois penkoa suakin?

Tuo kirkkoherra kannattaa laittomuutta.

No, oonkin meinannu erota kirkosta. Kun vaan saisin rohkeutta siihen.
Onko kaikki seurakunnat Suomessa muuttuneet poliittisiksi wokekirkoiksi?
Kyllä ennen vanhaan papitkin kritisoivat jopa jyrkästi?
Nyt kaikki ilmeisesti pitää olla ”ihanaa pumpuli hattaraa” =hyödylliset idiootit - kaikki käy, ettei vaan kukaan loukkaannu?

• Rakkaus
Reactions: Echo
Onko kaikki seurakunnat Suomessa muuttuneet poliittisiksi wokekirkoiksi?
Kyllä ennen vanhaan papitkin kritisoivat jopa jyrkästi?
Nyt kaikki ilmeisesti pitää olla ”ihanaa pumpuli hattaraa” =hyödylliset idiootit - kaikki käy, ettei vaan kukaan loukkaannu?
Lissu! Just tänään oon aatellu että missä muikkeli luuraa, kun ei oo näkynyt. :love: No en tosin mäkään oo ollut täällä, lukuunottamatta nyt Sannasta kirjoittelua, arki on sen verran kiireistä.
Mitäs sulle?

- Joo, kirkko on woke-tiellä vahvasti. Ainakin etelä-Suomessa. Hyristään hymysuin, mutta ei ole ns.suolaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Lissu! Just tänään oon aatellu että missä muikkeli luuraa, kun ei oo näkynyt. :love: No en tosin mäkään oo ollut täällä, lukuunottamatta nyt Sannasta kirjoittelua, arki on sen verran kiireistä.
Mitäs sulle?

- Joo, kirkko on woke-tiellä vahvasti. Ainakin etelä-Suomessa. Hyristään hymysuin, mutta ei ole ns.suolaa.
Oikein ikävä teitä ehti tuli kun näin kauan olin pois! Jännästi palstalaiset pyörii mielessä milloin minkäkin asian takia.🤔😊
Oltiin tosiaan lomailemassa luurit narikassa, hyvää teki!💪😊🤘

Arki alkoi täälläkin. Lämmintä on ollut, uimassa tullu ravattua vähän joka päivä täällä tsadissakin.

Oon ihan kipee ton pimeyden odotuksen ja joulunodottelun kanssa, mutta ei mahda mitään. Himoan jo syksyistä kosteaa sienimetsää, kohmeista metsää ja sitä seuraavaa joulua ja mahd lunta!!!!❤️😍 Odottaakohan kukaan pimeätä, kaikki tuntemani pitävät mua ihan kahelina - mitä lie valonlapsia. Mä oon vissiin joku menninkäinen.🥴

Toi kirkon touhu on ihan käsittämätöntä! Eikö ole outoa, että kaikkia oppeja väännellään ja käännellään sopivaksi tilanteeseen kuin tilanteeseen!? Eihän noin voi tehdä, etenkin kun lähtee ihan lapasesta.

• Tykkää
Reactions: Echo
Oikein ikävä teitä ehti tuli kun näin kauan olin pois! Jännästi palstalaiset pyörii mielessä milloin minkäkin asian takia.
Oltiin tosiaan lomailemassa luurit narikassa, hyvää teki!

Arki alkoi täälläkin. Lämmintä on ollut, uimassa tullu ravattua vähän joka päivä täällä tsadissakin.

Oon ihan kipee ton pimeyden odotuksen ja joulunodottelun kanssa, mutta ei mahda mitään. Himoan jo syksyistä kosteaa sienimetsää, kohmeista metsää ja sitä seuraavaa joulua ja mahd lunta!!!! Odottaakohan kukaan pimeätä, kaikki tuntemani pitävät mua ihan kahelina - mitä lie valonlapsia. Mä oon vissiin joku menninkäinen.

Toi kirkon touhu on ihan käsittämätöntä! Eikö ole outoa, että kaikkia oppeja väännellään ja käännellään sopivaksi tilanteeseen kuin tilanteeseen!? Eihän noin voi tehdä, etenkin kun lähtee ihan lapasesta.
Missä olitte lomalla?

Mä ainakin oon ihastellut elokuista, oranssia kuutamoa ja lämpimiä öitä. :)

Tää kesän viime lämpö on ihana, mutta syksy ja JÖYLY saa tulla :love:

Kirkko....nohh, se nyt on mitä on.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Missä olitte lomalla?

Mä ainakin oon ihastellut elokuista, oranssia kuutamoa ja lämpimiä öitä. :)

Tää kesän viime lämpö on ihana, mutta syksy ja JÖYLY saa tulla :love:

Kirkko....nohh, se nyt on mitä on.
Kotimaassa reissailtiin. Enää ei tee mieli ulkomaille kesäisin, Suomessa kesä on paras.😍

Samalla tuli vähän opiskeltua ravitsemustiedettä. Hurahdin ihan täysin!

Missä te olitte lomalla?

Ulkomailla ei ole tietoa siitä, että pm juhli työajallaan.

Körttiyden mainitseminen ei ole vain "kortti", vaan se on fakta, että körtit ja lestat on pihalla uskonjutuista (oikeaa uskoa heissö on, mutta muutoin kasvatetaan vinoon).

Körtit olivat alunperin vireitä herätyskristittyjä, sitten aloittivat mustiin pukeutumisen ja ulinan "minä mato vaivainen, mitään ei kannata yrittää maailmassa koska olen niin surkea".

Nykykörttiys taas on liberaalia. Körtit sallivat kaiken ja nuorisonsa bilettävät minkä ehtivät. No, istuu hyvin vassariuteen.

Molemmat ääripäät ovat kaukana Raamatun mallista. Syntisiä on meistä jokainen, mutta jokaiselle on annettu AIVOT ja kyky tehdä Jumalan mieleisiä asioita tai sitten ei.

Usko on dynaamista, iloista, mutta syntiä kaihtavaa. Ihmisen vastuu on oltava. Raamatun ihminen ahdistuu ympärillä olevasta syntitouhusta, ei kehu sitä, kuten körtit.

Kotimaassa reissailtiin. Enää ei tee mieli ulkomaille kesäisin, Suomessa kesä on paras.

Samalla tuli vähän opiskeltua ravitsemustiedettä. Hurahdin ihan täysin!

Missä te olitte lomalla?
Ei missään :( No 1 päivän lomareissu oli, sit kävin lapsuudenkodissani toisella puolella Suomea.
Mutta siis mies oli töissä melkein koko kesän.

Tällä palstalla pyörii aina sama jauhamisjengi ja mielipiteet arvaan lukemattakin.
’pyörii’
Naisviha jyllää. Aiheesta on tehty paljon tutkimuksia.
Toivotaan, että kirkon väki joskus kirjoittaa tälläkin palstalla.

’pyörii’
Naisviha jyllää. Aiheesta on tehty paljon tutkimuksia.
Toivotaan, että kirkon väki joskus kirjoittaa tälläkin palstalla.
Mikä
ihmeen
naisviha :rolleyes:

Miksi turvaat kirkkoon joka on nykyisin aika pihalla, mikset turvaa Raamattuun? Uusi Testamentti on selkeetä tekstiä.

Yhteistyössä