V
vierailija
Vieras
Persumaanikon lääkkeet taas jääneet ottamattaNo ei hätää, persuille se on ihan ok, jopa pikkujouluissa örveltää ja häiritä naisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Persumaanikon lääkkeet taas jääneet ottamattaNo ei hätää, persuille se on ihan ok, jopa pikkujouluissa örveltää ja häiritä naisia.
…ovat esimerkillisiä ja vastuuntuntoisia poliitikkojaJussi ja Riikka..
Näköjään Echo käyttää körttikorttia sumeilematta kuten myös narsku, ADHD, Asperger ym. Tarokista puhumattakaan.Voin mä laittaa n.30 Raamatun kohtaa jossa kritisoidaan kansan ja valtaapitävien menoa, mutta ethän sä liberaali körtti mitään siitäkään ymmärrä.
Ei se uutta oleEdelleen: tanssiminen ja joo, jonkin verran humaltuminen ei ole örvellystä.
Ja taas sä voit pitää nuo uskonjutut itselläsi. Eivät ne varoitukset koske niitä, jotka eivät halua kristinuskoa tai muutakaan uskoa harjoittaa. Jännä kuitenkin, miten paljon pahaa kirkon sisällä on tehty.
Palsta-adhd on taas irtiNäköjään Echo käyttää körttikorttia sumeilematta kuten myös narsku, ADHD, Asperger ym. Tarokista puhumattakaan.
En ole osallistunut tähän keskusteluun. Luin toki Hesarin jutun ja selailin keskustelua. ihmettelin nimellään kirjoittajien mielipiteitä. Ahdasmielistä ja kiittämätöntä porukkaa.
Ulkomaiden lehdissä hauskanpito ja Sannan kehuminen vain yltyy.
Kotimaiset keskustelufoorumit ovat sontatunkioita.
Fiksut kirjoittajat eivät näihin koske pitkällä tikullakaan.
Tällä palstalla puörii aina sama jauhamisjengi ja mielipiteet arvaan lukemattakin.
optle krijjottmanET SÄ NÄITÄ SUOSTUMUSJUTTUJA YMMÄRTÄIS, VAIKKA NE TAVAIS SULKE.
onOnhan se, Jumala on kaikkea.
Vastasin ap.:n viestiin sannasta.Ai tuo massam*rhaaja?
Miten Sannan känniviikonloput liittyy muhun?Lue. Se liittyy suhun. Sul on väärä käsitys Raamatusta, Jumalasta ja humanisteista. Niinkuin on toi sun kummallinen maailma muutenkin. Et tääl joku puuhastelee ilkeitä maailmanvalloituspuuhia...
En mä elä turmeltunutta elämää.Niinpä.Sä just sanoit, et kymmenen kohtaa, jossa on pappien turmeltuneisuus. Loppu kertookin ihmisistä. Että mitäpä, jos eläisitkin itse opetuksiesi mukaan..?
Ei näy hesari![]()
Lukijan mielipide | Pääministeri on jätettävä jo rauhaan
Vanha kristillinen ja humaani periaate on, että asia selvitetään ja sitten siirrytään toiseen asiaan.www.hs.fi
Kirkkoherra asettaa Sannan Jumalan yläpuolelle...
Mitä rohkeutta siihen tarvii?Tuo kirkkoherra kannattaa laittomuutta.
No, oonkin meinannu erota kirkosta. Kun vaan saisin rohkeutta siihen.
Onko kaikki seurakunnat Suomessa muuttuneet poliittisiksi wokekirkoiksi?Tuo kirkkoherra kannattaa laittomuutta.
No, oonkin meinannu erota kirkosta. Kun vaan saisin rohkeutta siihen.
Lissu! Just tänään oon aatellu että missä muikkeli luuraa, kun ei oo näkynyt.Onko kaikki seurakunnat Suomessa muuttuneet poliittisiksi wokekirkoiksi?
Kyllä ennen vanhaan papitkin kritisoivat jopa jyrkästi?
Nyt kaikki ilmeisesti pitää olla ”ihanaa pumpuli hattaraa” =hyödylliset idiootit - kaikki käy, ettei vaan kukaan loukkaannu?
Oikein ikävä teitä ehti tuli kun näin kauan olin pois! Jännästi palstalaiset pyörii mielessä milloin minkäkin asian takia.Lissu! Just tänään oon aatellu että missä muikkeli luuraa, kun ei oo näkynyt.No en tosin mäkään oo ollut täällä, lukuunottamatta nyt Sannasta kirjoittelua, arki on sen verran kiireistä.
Mitäs sulle?
- Joo, kirkko on woke-tiellä vahvasti. Ainakin etelä-Suomessa. Hyristään hymysuin, mutta ei ole ns.suolaa.
Missä olitte lomalla?Oikein ikävä teitä ehti tuli kun näin kauan olin pois! Jännästi palstalaiset pyörii mielessä milloin minkäkin asian takia.
Oltiin tosiaan lomailemassa luurit narikassa, hyvää teki!
Arki alkoi täälläkin. Lämmintä on ollut, uimassa tullu ravattua vähän joka päivä täällä tsadissakin.
Oon ihan kipee ton pimeyden odotuksen ja joulunodottelun kanssa, mutta ei mahda mitään. Himoan jo syksyistä kosteaa sienimetsää, kohmeista metsää ja sitä seuraavaa joulua ja mahd lunta!!!! Odottaakohan kukaan pimeätä, kaikki tuntemani pitävät mua ihan kahelina - mitä lie valonlapsia. Mä oon vissiin joku menninkäinen.
Toi kirkon touhu on ihan käsittämätöntä! Eikö ole outoa, että kaikkia oppeja väännellään ja käännellään sopivaksi tilanteeseen kuin tilanteeseen!? Eihän noin voi tehdä, etenkin kun lähtee ihan lapasesta.
Kotimaassa reissailtiin. Enää ei tee mieli ulkomaille kesäisin, Suomessa kesä on paras.Missä olitte lomalla?
Mä ainakin oon ihastellut elokuista, oranssia kuutamoa ja lämpimiä öitä.
Tää kesän viime lämpö on ihana, mutta syksy ja JÖYLY saa tulla
Kirkko....nohh, se nyt on mitä on.
Ulkomailla ei ole tietoa siitä, että pm juhli työajallaan.Näköjään Echo käyttää körttikorttia sumeilematta kuten myös narsku, ADHD, Asperger ym. Tarokista puhumattakaan.
En ole osallistunut tähän keskusteluun. Luin toki Hesarin jutun ja selailin keskustelua. ihmettelin nimellään kirjoittajien mielipiteitä. Ahdasmielistä ja kiittämätöntä porukkaa.
Tällä palstalla puörii aina sama jauhamisjengi ja mielipiteet arvaan lukemattakin.
Ei missäänKotimaassa reissailtiin. Enää ei tee mieli ulkomaille kesäisin, Suomessa kesä on paras.
Samalla tuli vähän opiskeltua ravitsemustiedettä. Hurahdin ihan täysin!
Missä te olitte lomalla?
’pyörii’Näköjään Echo käyttää körttikorttia sumeilematta kuten myös narsku, ADHD, Asperger ym. Tarokista puhumattakaan.
Tällä palstalla pyörii aina sama jauhamisjengi ja mielipiteet arvaan lukemattakin.
Kädet ristissä kuitenkin iltaisin pyytelet syntejäsi anteeksiEn mä elä turmeltunutta elämää.
Mikä’pyörii’
Naisviha jyllää. Aiheesta on tehty paljon tutkimuksia.
Toivotaan, että kirkon väki joskus kirjoittaa tälläkin palstalla.