Kirkkoherra pyytää jättämään Sannan rauhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä sensuuri? Mä sanon taas kerran vaan, että jos SINÄ elät "uskosi" mukaan, muiden ei tarvitse. Tajuatko?

Piditkö muuten meteliä Hakkaraisen huonosta kännikäytöksestä eduskunnan pikkujouluissa? Aika moni persu haukkui ja ivaili mm. Veera Ruohoa, joka joutui sen ukon kännisen kähminnän kohteeksi.

Jos tuomitsit, niin hyvä, mutta kyllä täällä jotkut naisetkin mielellään tapausta vähättelivät, samoin kuin Rydmanin touhuja.
Mä oon kritisoinu myös Hakkaraista, ole huoleti. En pidä sitä ukkoa kovinkaan arvossa muuta kuin joidenkin mielipiteidensä osalta.

"Saat pitää uskonjutut itselläsi" on sensuuria ketjussa, jossa arvioidaan kirkkoherran puheita. Pitäis vaan silitellä tuota kirkkoherraa myötäkarvaan?

Viisas kirkkoherra

"Vanha kristillinen ja humaani periaate on, että asia selvitetään ja sitten siirrytään toiseen asiaan. Kirkko elää anteeksipyynnöstä ja anteeksiannosta. Kristinuskon mukaan meidät ihmiset on luotu viljelemään ja varjelemaan tätä maata, ei nokittelemaan pääministeriä. Kun maailma palaa ympärillä kuivuuden ja sodan takia, minulla ainakin riittää muuta ajateltavaa kuin pääministerin illanvietot. Arvostan, että Sanna Marinkin taistelee ilmastokriisin selättämisen ja rauhan puolesta."

Echon uskoon ei kuulu humaanius, eikä Purran politiikkaan myötätunto.

En haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa.
Nii-i. Etelä-Eurooppa palaa ihan kirjaimellisesti ja persut keskittyy Marinin takapuoleen. Huoh....

Viisas kirkkoherra

"Vanha kristillinen ja humaani periaate on, että asia selvitetään ja sitten siirrytään toiseen asiaan. Kirkko elää anteeksipyynnöstä ja anteeksiannosta. Kristinuskon mukaan meidät ihmiset on luotu viljelemään ja varjelemaan tätä maata, ei nokittelemaan pääministeriä. Kun maailma palaa ympärillä kuivuuden ja sodan takia, minulla ainakin riittää muuta ajateltavaa kuin pääministerin illanvietot. Arvostan, että Sanna Marinkin taistelee ilmastokriisin selättämisen ja rauhan puolesta."

Echon uskoon ei kuulu humaanius, eikä Purran politiikkaan myötätunto.

En haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa.
Voin mä laittaa n.30 Raamatun kohtaa jossa kritisoidaan kansan ja valtaapitävien menoa, mutta ethän sä liberaali körtti mitään siitäkään ymmärrä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja: Jumala rakastaa ihmisiä, mutta ei ole humanisti.
Miettikää tuota lausetta tarkkaan.

Jumala ei muutu, vaikka koko maailma olisi woken ja vassariuden vallassa.

Kyl sä oot ihme tyyppi, kun tiedät ja tunnet Raamatun paremmin, kuin kirkkoherra! Sulla on paremmat lahjat, kuin Marinilla kobsanaan!
Voin mä laittaa ainakin 10 kohtaa Raamatusta jossa kritisoidaan pappien turmeltuneisuutta :)

Onhan se, Jumala on kaikkea.

Ei ehkä muutu, mutta Jumala onkin ihmiselke salattu. Kuinka voit sius väittää, että tiedät siitä enemmän kuin muut? Tai edes kirkkoherra?
Ihan Raamatussa lukee. Jos sulla ei oo Raamattua, lainaa kirjastosta.

Jumala rakastaa ihmistä, mutta Hänen ja humanistin ero on se, että Hän vihaa syntiä.

Humanisteilla on vain 1 ohjenuora, eli ei saa tehdä toiselle pahaa. Ihan jees ohje, mutta Raamatussa tuo ohje ei riitä kattamaan synnin käsitettä. Syntiin kuuluu sellaisiakin tekoja, joissa ei muita satuteta.

Joidenkin mielestä ovat. He ovat siihen saaneet apuakin.

Jessikalta on kokonaan jäänyt huomaamatta sdp:n ylimmän johdon ruplamiehet ja tuosta lainauksesta puuttuu vielä Eero Heinäluoma, jonka Putte palkitsi korkeimmalla mahdollisella kunniamerkillä.

"Suomen pääministerinä vuosina 1995-2003 toiminut Paavo Lipponen (sd) sekä kaksi hänen esikuntaansa kuulunutta demaria lobbasivat vuosien ajan Vladimir Putinille strategisesti tärkeitä kaasuputkihankkeita Itämerellä. Myös SDP:n nykyinen puoluesihteeri Antton Rönnholm toimi Venäjän valtionyhtiö Gazpromin South Stream -kaasuputkihankkeen lobbarina"

Kuinkahan paljon demarit on puolueena saanut ruplia?

Ihan Raamatussa lukee. Jos sulla ei oo Raamattua, lainaa kirjastosta.

Jumala rakastaa ihmistä, mutta Hänen ja humanistin ero on se, että Hän vihaa syntiä.

Humanisteilla on vain 1 ohjenuora, eli ei saa tehdä toiselle pahaa. Ihan jees ohje, mutta Raamatussa tuo ohje ei riitä kattamaan synnin käsitettä. Syntiin kuuluu sellaisiakin tekoja, joissa ei muita satuteta.
Raamatussa lukee, että Jumala ei ole humanisti? :D
Nyt sul on väärä käsitys Raamatusta, Jumalasta ja humanisteista.

No, sullahan tuntuu olevan muutenkin aika käsittämätön maailma. Joko se liskoihmisten maailmanvalloitus tapahtui?

Laitappa ne kohdat, jotka kertoo tavallisten ihmisten turmeltumista. Mitäpä, jos kaivaisit sen hirren omasta silmästä, ennen kuin tökit tikuilla toisia?
Meinaatko kaikki kohdat :eek: Mullahan menis koko päivä. Niitä on ehkä 50-100 sivun verran Raamatussa.

Helpointa on, kun otat VT:stä profeettojen kirjat, he kritisoivat sitä aikalaisten mädätystä. Mä voin laittaa UT:stä kohdat.

Varsinkin Ilmestyskirjassa...

Raamatussa lukee, että Jumala ei ole humanisti?
Nyt sul on väärä käsitys Raamatusta, Jumalasta ja humanisteista.

No, sullahan tuntuu olevan muutenkin aika käsittämätön maailma. Joko se liskoihmisten maailmanvalloitus tapahtui?
Jos vaivautuisit lukemaan mun tekstit tarkemmin, niin olen sanonu tällä palstalla, etten usko liskoihmisten olemassaoloon.

Kirkkohenkilö ei päätä, mistä muut puhuvat. Ja kaikki eivät ole kristittyjä.

Meinaatko kaikki kohdat Mullahan menis koko päivä. Niitä on ehkä 50-100 sivun verran Raamatussa.

Helpointa on, kun otat VT:stä profeettojen kirjat, he kritisoivat sitä aikalaisten mädätystä. Mä voin laittaa UT:stä kohdat.

Varsinkin Ilmestyskirjassa...
Niinpä.Sä just sanoit, et kymmenen kohtaa, jossa on pappien turmeltuneisuus. Loppu kertookin ihmisistä. Että mitäpä, jos eläisitkin itse opetuksiesi mukaan..?

Yhteistyössä