Kirkas neste nännistä=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen....

Vieras
Onko se aina merkki mahdollisesta syövästä?=(
Tulee kun puristan nänniä ja pari viikkoa on nyt särkenyt tätä vasenta rintaa josta neste tulee..
Aiemmin tullut semmosta hailakan vaaleeta(synnytyksestä jo 3vuotta)ja koko tään ajan tullut samaisesta rinnasta hailua nestettä,nyt n.viikon tullut kirkasta=(

Onko muilla ollut vastaavaa ja jos ootte lääkärisssä käynyt niin mikä on ollut diagnoosi?

Miten pitkään imetit? Siis kuin kauan sitten lopetit imetyksen? Kerran itsekin pähkäilin kirkasta nestettä ja lääkäri sano, että sitä voi tulla vuodenki päästä siitä kun on lopettanu imetyksen.

no mietin sitä ja toivon että olisikin,mutta viikko sitte alkoi menkat,oli kyllä oudot verrattuna aiempiin;siis oli menkkakivut mutta verta tuli vain pyyhkiessä eikä pahemmin siteeseen=Oja yleensä mulla tulee ihan housuista melkeinpä läpi=O
Ja menkkakivut jatkui sunnuntaihin asti vaikka menkat loppu jo perjantaina.. myös tää rintakipuilu vain jatkui mutta nyt rupes epäilyttämään sit ku tulee tota kirkasta nestettä että onko normia=/
Mulla kyllä oli gyne viikko sitten ja ultras mutta ei sanonu mitn raskauteen viittaavaa(en kysyny)sano kyllä että näki jotain nestettä(?)kohdussa=/
Meinaan kyllä viel siis varmistaa raskaustestillä vaikka luotin kyllä niihin menkkohin että tuskin olisin raskaana...??=/en tiiä,pelottaa vaa tuo rintasyövän mahdollisuus...=(
Sori pitkä purnaus=)

En usko että syöpää, ei hätää! Minulla on imetyksen lopettamisesta kohta 3v. ja vieläkin tulee jos puristaa, kirkasta nestettä. Itseäni ihmetytti ja olen pariinkin kertaan kysynyt lääkärissä. Ei siinä mitään kummempaa, sanoivat että voi tulla ihan loppuelämän ajan. Kuukautiskierron mukaan voi myös vaihdella "vuoto". Tulee siis molemmista rinnoista. Jos sinulla mukana verta tms. voi kyseessä olla papillooma. Ja muutenkin jos asia vaivaa mieltäsi, niin ehdottomasti piipahdus lääkäriin!

voiko raskaana ollessa vain toinen rinta aristaa?esikon raskaudessa mulla oli molemmat rinnat ihan tosi arat,nyt siis vaan toinen tissi kipeä,vain aavistuksen herkkä on tuo toinen nänni=/
Noh,käyn tänään vielä testin varmuudeksi ja varaan lääkärille ajan jos ei ohi mee ja testi negaa=(

kiitos sinulle anomuumi=)kohensit jo mieltäni,olen siis ihan hermona=Opelottaa nimenomaan tuo outo neste ja tää rinnan jomotus,kun ei oo ennen ollut tällaista kipua rinnassa=/
Mutta teen tosiaan sen raskaustestin ihan oman mielenrauhan hyväksi ja sit soittoa lääkärille niin en päätäni vaivaa turhilla=)
Kiitos kun sain avautua;)

Yhteistyössä