Kirjoittakaapa tänne viimeisin mieheltänne saama tekstari?

  • Viestiketjun aloittaja liisi
  • Ensimmäinen viesti
kivaa!
"Pressu kompostin vieressä liiterissä. Korjaajat liikkeellä."( myrskyn jälkeen)

Mahtava ketju! :D Miehet tuntuu olevan enimmäkseen hyvin lyhyesti ytimekkäitä. Tuo oli harvinaisen pitkä viesti mun mieheltä, ja niitä '"ok" viestejä täälläkin sataa. Oispa kiva kun joku laittas pystyyn ketjun "minkä viestin laitoit viimeksi miehellesi?". Veikkaanpa että aika vähän tulis "ok" vastauksia. :D
 
Fleur de la Cour
'Onko ******* jotain ongelmaa vai missä olet?'

Lapsemme siis sairastui kesken illallisen lomamatkalla ja vein sen hotellihuoneeseen nukkumaan ja tarkoituksenani oli palata takaisin iltaa istuskelemaan. Mieheni oli hiukan malttamaton. Yleensä viestit on jotain rataa unohdin laittaa ***** pyörän, otatko sä sen esille varastosta tai maksa 45 euroo tilille ********* tai tuo kaupasta juustoa.
 
"Mjau"
Onko ruokaa? En ehtiny syömään kun ostin auton. Tuonko ton piereskelevän elukan ennen hammaslääkäriä? Ajan jo ikkunat auki.

Jotenkin vihjailee että mun kultarakas haisee pahalle :D Hieno harhautus kun kerta extempore osti pakun.
 
teisu harmaana
tää on vanha viesti jouluta, mut ainut mitä puhelimessa on tallessa :) Viimeisin viesti tais olla pitkävetolappuun rastit :D

"Nyt vasta kerkesin kirjoittaa ko jauhettiin kaiken maailman paskaa. :) niin ja kyllä määki rakastan sua ja oot mulle toiseksi tärkein tässä maailmassa (heti pojan jälkeen) :) pitää varmaan ittekki laittaa kohta nukkuun niin saattaa herätä ihmisten aikoihin. Öitä rakkaani :)"
 
"Minneköhän rakoon **** on tuikannu avaimen!!!!!"

Tähtien kohdalla siis meidän tytön nimi.
Miehellä oli hermot yks päivä kireellä ku oli yhen rakennuksen avain hukkunu, mikä piti palauttaa sinä päivänä :D Oli tyttö ottanu avaimen jostain lipaston tms päältä ja piilottanu lipaston laatikkoon :D
 
tää on vanha viesti jouluta, mut ainut mitä puhelimessa on tallessa :) Viimeisin viesti tais olla pitkävetolappuun rastit :D

"Nyt vasta kerkesin kirjoittaa ko jauhettiin kaiken maailman paskaa. :) niin ja kyllä määki rakastan sua ja oot mulle toiseksi tärkein tässä maailmassa (heti pojan jälkeen) :) pitää varmaan ittekki laittaa kohta nukkuun niin saattaa herätä ihmisten aikoihin. Öitä rakkaani :)"
Ihan ko mun mies olis kirjottanu ton, ihan säikähdin ku aloin lukemaan :D
Säikähdin siis sitä et olenko jo vastannu tähän viestiin, vaan tää oliki tänään laitettu :)

Ite löysin tämmösen viestin, tänään tuli (ollaan viikot erillään niin aika paljon tulee kirjoiteltua)

"Juu hengissä ollaan, yöl kyl olin valveilla ku häytyy pitää kiinni jostaki et ei tipu sängystä.. Sama tuuli vielkin.."
 

Yhteistyössä