Mä oon kans joskus noita kirjeitä kirjoitellu.. Aika pitkän aikaa mä pohdin että haluanko mä oikeesti olla tässä parisuhteessa. Pitkään aikaan en ollu onnellinen ja tosissani mietin että oonko mä tuon miehen kans rakkaudesta vai tottumuksesta. Meillä oli kans muutamia asioita jotka hiersi välejä. Mä tiesin ja tiedän edelleen ettei ne asiat siitä tule miksikään muuttumaan joten mun oli tehtävä valinta, "tyydynkö" mä tähän tilanteeseen vai haluanko mä oikeesti enemmän. Parina iltana meillä oli todella vakavat ja pitkät keskustelut. Oltiin kyllä useesti aiemminki jo puhuttu meidän tulevaisuudesta mutta aina aikaisemmin päädyttiin siihen että "katsellaan nyt vielä.." No, mä sain oman kuulani lopulta järjestykseen ja totesin että tää ei riitä enää mulle.. Ja sitten yhdessä päädyttiin siihen ratkaisuun että erotaan, ettei tässä ole enää mitään järkee jos ei kumpikaan jaksa enää edes yrittää.
Eka mulle iski kauhee paniikki että mitä hittoo mä oon oikeen menny tekeen! Sitä kesti varmaan pari viikkoo mutta sitten helpotti! Ja helpotti todella! Tuntu siltä ku koko maailman paino ois nostettu mun hartioilta. Aikaisemmin musta tuntui, kolmikymppisenä, että mun elämä on eletty ja mä oon totaalisen jumissa. Nyt musta tuntuu että mä oon kolmikymppinen jolla on vielä elämä kokonaan edessä
Mä en kertonu tätä siks että sanoisin että kyllä se ero on se ainut vaihtoehto ja kaikki paranee kun eroaa. Vaan sen takia että loppupeleissä sitä itse täytyy valinnat tehdä. Jos ei ole elämäänsä tyytyväinen ja onnellinen niin silloin täytyy miettiä että miten siitä saa sellaisen joka itseä tyydyttää. Niitähän tää elämä on täynnä, valintoja, ja ne kaikista tärkeimmät on niitä kaikista vaikeimpia..
Voimia sulle! :hug: Toivottavasti te saatte asianne selvitettyä!
(ja sori "hieman" sekava selostus, mul on massiivinen aivosumu..

)