=)Alkuperäinen kirjoittaja Mirana::hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
no joo :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Eiku oikeasti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Mä säälin, mä säälin! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tosi hienoAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kukaan ei kehunu ees mun hienoo laulua jonka kirjoitin tähän ketjuun,..ikäänkuin loppukevennykseks |O |O |O :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niinpä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:PEEEEEEEESIh!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:LOPETTAKAA!!!!
Kukaan eio säälinyt ja voivotellut, kun päivällä tähän ketjuun ilmoitin et oon valvonu koko yön vauvan hampaiden takia |O |O . Kaiken lisäksi mä kirjoitin siitä avauksenkin, jonka sitten tapoin, kun kukaan ei enää vastannut |O |O
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x Haisuli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulipahan naseva paukku peräpäästä.
Tää on tämmönen ketju, jonka minä voitan, koska kirjoitan tähän viimeksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mikä ketju tää no..?? kauheen pitkäkin?? mikäs tän ketjun sisältö..ei jaksa lukea
täääh?? *polkee jalkaa maahan* haluu tietää mikä on ideana??!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tää on tämmönen ketju, jonka minä voitan, koska kirjoitan tähän viimeksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mikä ketju tää no..?? kauheen pitkäkin?? mikäs tän ketjun sisältö..ei jaksa lukea
Niin kato kun toi kukkanen kuvittelee, et se tappaa aina kaikki keskustelut. Joo tiedän, sen todellisuuden taju on ihan sumentunut, koska minähän se olen.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:täääh?? *polkee jalkaa maahan* haluu tietää mikä on ideana??!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tää on tämmönen ketju, jonka minä voitan, koska kirjoitan tähän viimeksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mikä ketju tää no..?? kauheen pitkäkin?? mikäs tän ketjun sisältö..ei jaksa lukea