No äläkee ny huutamaan alakakoAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kukaan ei kehunu ees mun hienoo laulua jonka kirjoitin tähän ketjuun,..ikäänkuin loppukevennykseks |O |O |O :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niinpä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:PEEEEEEEESIh!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:LOPETTAKAA!!!!
|O :'( |O :'( |O :'( |O :'( |O :'( |O :'( |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Dude, it is tooo late!Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Tosi hienoAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kukaan ei kehunu ees mun hienoo laulua jonka kirjoitin tähän ketjuun,..ikäänkuin loppukevennykseks |O |O |O :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niinpä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:PEEEEEEEESIh!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:LOPETTAKAA!!!!
|OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No äläkee ny huutamaan alakakoAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kukaan ei kehunu ees mun hienoo laulua jonka kirjoitin tähän ketjuun,..ikäänkuin loppukevennykseks |O |O |O :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niinpä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:PEEEEEEEESIh!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:LOPETTAKAA!!!!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Mä säälin, mä säälin! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tosi hienoAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kukaan ei kehunu ees mun hienoo laulua jonka kirjoitin tähän ketjuun,..ikäänkuin loppukevennykseks |O |O |O :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niinpä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:PEEEEEEEESIh!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:LOPETTAKAA!!!!
Kukaan eio säälinyt ja voivotellut, kun päivällä tähän ketjuun ilmoitin et oon valvonu koko yön vauvan hampaiden takia |O |O . Kaiken lisäksi mä kirjoitin siitä avauksenkin, jonka sitten tapoin, kun kukaan ei enää vastannut |O |O
SE on kuule semmonen juttu, että sähän oot! Niin kerta *niisk* :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Mä säälin, mä säälin! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tosi hienoAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kukaan ei kehunu ees mun hienoo laulua jonka kirjoitin tähän ketjuun,..ikäänkuin loppukevennykseks |O |O |O :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niinpä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:PEEEEEEEESIh!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:LOPETTAKAA!!!!
Kukaan eio säälinyt ja voivotellut, kun päivällä tähän ketjuun ilmoitin et oon valvonu koko yön vauvan hampaiden takia |O |O . Kaiken lisäksi mä kirjoitin siitä avauksenkin, jonka sitten tapoin, kun kukaan ei enää vastannut |O |O
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:pikku-lumikko: sulle IIIIIIISO :hug:
*säälin ja sympatiseeraan* :heart: :heart: :heart:
Eiku oikeasti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Mä säälin, mä säälin! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tosi hienoAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kukaan ei kehunu ees mun hienoo laulua jonka kirjoitin tähän ketjuun,..ikäänkuin loppukevennykseks |O |O |O :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niinpä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:PEEEEEEEESIh!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:LOPETTAKAA!!!!
:x Haisuli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulipahan naseva paukku peräpäästä.