Tää vehe on tosiaanki sekasi, sanokaa mun sanoneen et se jothuu tuosta SEPPÄLÄN MAINOKSESTA!!! :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ai hitto nii.. mehua?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Het irtoo tuolla voisimä-pullakahvit, kelpaiskos!? =)
kahviiha mie en juont,mut pulla kelpaa,kiitos.
Mä muuten pystyn jo juomaan kahvia kohtuudella! Häpi häpi tsoi tsoi!!
Pusi kultsi! :hug: :heart: =) Ihana sie oot, otakko säkin pullaa ja kaffetta?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:EIKÄ!! Miten on mahdollista??? Luulis, että mä olisin sut nyt automaattisesti tohon kirjottanu!!!!!! Anteeks murmeli!!! Oot kyllä mielessä :hug: Saanko anteeks? Mä oon vaan ihan tyhmä ja kakkapää ja dementikko jne. Älä välitä :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:räpis...räpsy :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Eikä kukaan taas muistanu Räpistä.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Kivis, Kätsis, Lowis (tai mikä millonki), Pohjis, Pikkis, Kukkis...Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihanaa kun meillä on lempinimet..unfori,tipsukka,kukis,mitäs muita
SIIS RÄPSYKKÄINEN :heart:
:heart: Otan, kiitos paljon pus :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Pusi kultsi! :hug: :heart: =) Ihana sie oot, otakko säkin pullaa ja kaffetta?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:EIKÄ!! Miten on mahdollista??? Luulis, että mä olisin sut nyt automaattisesti tohon kirjottanu!!!!!! Anteeks murmeli!!! Oot kyllä mielessä :hug: Saanko anteeks? Mä oon vaan ihan tyhmä ja kakkapää ja dementikko jne. Älä välitä :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:räpis...räpsy :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Eikä kukaan taas muistanu Räpistä.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Kivis, Kätsis, Lowis (tai mikä millonki), Pohjis, Pikkis, Kukkis...Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihanaa kun meillä on lempinimet..unfori,tipsukka,kukis,mitäs muita
SIIS RÄPSYKKÄINEN :heart:
Aikun siullon ne pikkujoulut... Ois tuolla isännän pullo kaapisa, tekasenki siittä glögiä siulle?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mie kun en räpis kahvi linjalla tänään meinaa olla..löytyiskös pöydän alta jotain väkevämpää