No niin tultiinhan sieltä paikalleAlkuperäinen kirjoittaja vili43::wave: :wave: :wave:
Istu vaan kaikessa rauhassa. Ei niitä hiuksia tarvii mitenkään pistää, kunhan päässä vaan pysyvät. Ja keräätpähän huomiotakin enempi jos et kerkiä vaatteitakaan pistämään. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Nyt on meikit naamassa... tukka viä laittamatta ja vaatteet pitäs valkata... lähtö tunnin päästä... En sais nyt istua täällä :saint:
Mitä mitä..mihis sä muka oot lähdössä. (kade) ...minä tykkään olla kotona :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Nyt on meikit naamassa... tukka viä laittamatta ja vaatteet pitäs valkata... lähtö tunnin päästä... En sais nyt istua täällä :saint:
Kuules nyt itse olet dorka..tämä ei lopu ikinä! :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:kyl ootte dorkia :kieh: tää loppu nyt tähän :kieh:
tipahtiAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Kuules nyt itse olet dorka..tämä ei lopu ikinä! :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:kyl ootte dorkia :kieh: tää loppu nyt tähän :kieh:
Firman pikkujouluihin Ja nyt on jo kiire! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mitä mitä..mihis sä muka oot lähdössä. (kade) ...minä tykkään olla kotona :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Nyt on meikit naamassa... tukka viä laittamatta ja vaatteet pitäs valkata... lähtö tunnin päästä... En sais nyt istua täällä :saint:
voi perse,mie en ikinä muista et siun profiilin kuvasta rupee koskee silmii.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:ei oo tänään vielä firman pikkareita :kieh:
sorry :ashamed: ei oo tarkotus satuttaa se on vaan vihanaisia vartenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi perse,mie en ikinä muista et siun profiilin kuvasta rupee koskee silmii.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:ei oo tänään vielä firman pikkareita :kieh:
ihana oot,ku oot niin uteliasAlkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Mullaki kävi silmät heiluu ko oli PAKKO kurkata :ashamed: