guuuuuuuuuuuuut naiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit eeeeeevvvvvrrrrriiiiiibaadiiiiii :wave:
:wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:guuuuuuuuuuuuut naiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit eeeeeevvvvvrrrrriiiiiibaadiiiiii :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:okei,okei,ymmärretty yskä.kertokaa nyt mitä mie oon taas tehny ku miut on jätetty tänne ihan yksin.mielelläni kuoppaan tän ketjun voittajana,mut kamoon kaverit tää ei oo enää yhtään hauskaa...huhuu...mis työ ootte... :ashamed: :'(
kiva kun sie oot tääl,mie jo ihan luulin että miut on hylätty.missähän kaikki muut piileksii,varmaa viel nukkumas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:okei,okei,ymmärretty yskä.kertokaa nyt mitä mie oon taas tehny ku miut on jätetty tänne ihan yksin.mielelläni kuoppaan tän ketjun voittajana,mut kamoon kaverit tää ei oo enää yhtään hauskaa...huhuu...mis työ ootte... :ashamed: :'(
Muih kaveri
Määä nukuin ainaskin puoliysiin ja vein kakrut kerhoon kauhealla kiireellä.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiva kun sie oot tääl,mie jo ihan luulin että miut on hylätty.missähän kaikki muut piileksii,varmaa viel nukkumas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:okei,okei,ymmärretty yskä.kertokaa nyt mitä mie oon taas tehny ku miut on jätetty tänne ihan yksin.mielelläni kuoppaan tän ketjun voittajana,mut kamoon kaverit tää ei oo enää yhtään hauskaa...huhuu...mis työ ootte... :ashamed: :'(
Muih kaveri
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Määä nukuin ainaskin puoliysiin ja vein kakrut kerhoon kauhealla kiireellä.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiva kun sie oot tääl,mie jo ihan luulin että miut on hylätty.missähän kaikki muut piileksii,varmaa viel nukkumas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:okei,okei,ymmärretty yskä.kertokaa nyt mitä mie oon taas tehny ku miut on jätetty tänne ihan yksin.mielelläni kuoppaan tän ketjun voittajana,mut kamoon kaverit tää ei oo enää yhtään hauskaa...huhuu...mis työ ootte... :ashamed: :'(
Muih kaveri
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Määä nukuin ainaskin puoliysiin ja vein kakrut kerhoon kauhealla kiireellä.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiva kun sie oot tääl,mie jo ihan luulin että miut on hylätty.missähän kaikki muut piileksii,varmaa viel nukkumas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:okei,okei,ymmärretty yskä.kertokaa nyt mitä mie oon taas tehny ku miut on jätetty tänne ihan yksin.mielelläni kuoppaan tän ketjun voittajana,mut kamoon kaverit tää ei oo enää yhtään hauskaa...huhuu...mis työ ootte... :ashamed: :'(
Muih kaveri
sori,tuli vaan mieleen että sie ryntäilit hirveel kiireel ja selitit kerhon tädeille "nyt täytyy joutuu ketjua tappamaan,kauhia kiire".
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:sairaslomani viimeisen päivän kunniaksi mäkin änkeen nyt tänne.jos sais vihdoin tänkin ketjun kaatumaan B) i got all day......
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:sairaslomani viimeisen päivän kunniaksi mäkin änkeen nyt tänne.jos sais vihdoin tänkin ketjun kaatumaan B) i got all day......
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:sairaslomani viimeisen päivän kunniaksi mäkin änkeen nyt tänne.jos sais vihdoin tänkin ketjun kaatumaan B) i got all day......
kaikkea sitä ihmiset kuvitteleekin... tää ei lopu ikuna.