nyt mie meen,en tiije kerkeenkö enää tänää takas,jos en ni huomiseen sitten. :wave:
Älä yhtään yritä, kitarisas vilkkui tänne saakkaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä ihan vähän vaan nauroin pukille...ihan vähän vaan...Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Te ootte molemmat riippuvaisia telkkarista |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Hei toihan ois huippu idisAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Sä oot koukussa telkkariin! |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kyl tää on ollu ihme ilta ku ei meinaa keretä tänne koneelle.nyttenkää en kerkee ku hetken olla ku kohta alkaa heroes ni sitä pitää mennä kattomaa.ihme touhua.
ai mie vai?kuulostaako muka et olisin jos katon heroesta ja nauhotan neloselta grayn anatomiaa,vai miltä kuulostas jos siirtäiskin kaks telkkuu vierekkäin.
Sitä paitsi on rumaa nauraa pukille :'( :'(
:'( :wave: :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt mie meen,en tiije kerkeenkö enää tänää takas,jos en ni huomiseen sitten. :wave:
http://www.youtube.com/watch?v=kA5GkLM5C7MAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tahdon ola kuin muut, unohtuu kun sä tuut, nuolla sun viskaamas luut, mut se ei kiinnosta mua. Sä olet vain, katse jota mä hain....
Jiihaa, tanssibileet.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:http://www.youtube.com/watch?v=kA5GkLM5C7MAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tahdon ola kuin muut, unohtuu kun sä tuut, nuolla sun viskaamas luut, mut se ei kiinnosta mua. Sä olet vain, katse jota mä hain....
Älä hakkaa päätäs, ystävä hyvä, tuu vaan laulaa. Tahdon olla kuin muut, punastuu kun sä tuut, nuolla sun viskaamas luut, mut se ei kiinnosta mua...Alkuperäinen kirjoittaja vili43::headwall:
Ei nyt voi, kun on pakko laulaa....Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Meinasin nukahtaa tonne soffalle, kun mies vielä silitti päätä (ja sekotti mun hiukset :kieh: ) ja takassa on tuli ja lämmin viltti oli päällä... Pistää ramaseen... Taiankin kerrankin olla järkevä ja painua nukkumaan hyvissä ajoin
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mies kävi tossa hymähtämäs ketjulle . Ei raukka ymmärtänyt mitään
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tää menis niinku nukkuu kans tai ainkii pois täält, jooko? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tää menis niinku nukkuu kans tai ainkii pois täält, jooko? :wave:
Okei, jään vielä mutta saat syyttää ittees seurauksista...mua nimittäin pierettää ihan armottomastiAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tää menis niinku nukkuu kans tai ainkii pois täält, jooko? :wave:
Heiiiiiiii!!!! Ei mua saa jättää yksin! |O
Rapsahtaa kuules vielä syyte heitteillejätöstä |O |O |O