Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Muako etsit?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
siutahan mie oon koko illan ettiny. kiva kun oot löytyny,ei miul sillei mitää asiaa ollu kuha etin joutessain.
nyt mie mään saunaa,se on moro taas. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Muako etsit?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Mä oon nukkunut tänään peräti kahdet päiväunet :ashamed: Ensimmäiset sillon kun lapset oli koulussa ja toiset ruoan jälkeen miehen kainalossa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Muako etsit?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
siutahan mie oon koko illan ettiny. kiva kun oot löytyny,ei miul sillei mitää asiaa ollu kuha etin joutessain.
nyt mie mään saunaa,se on moro taas. :wave:
Kato sivu 171, laitoin eilen siihen ohjeita =)Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Ei kukaan kerkeis neuvomaan, että miten saan kuvan tohon? Joo joo, olen vähän aikaani jäljessä..
Kiitti! Olen taas päivittänyt itseni.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kato sivu 171, laitoin eilen siihen ohjeita =)Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Ei kukaan kerkeis neuvomaan, että miten saan kuvan tohon? Joo joo, olen vähän aikaani jäljessä..
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja jahka saan unforgivenen käsiini, niin sitten keskustellaan ja kunnolla keskustellaankin |O . Ei sen nukkumatin ole tarkoitus koko hiivatin iltaa niillä kupata |O . Taas on joku jätti pannu kahvia keitetty |O
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nonni lähtekääs nyssi mun ketjusta hiihtään. :attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nonni lähtekääs nyssi mun ketjusta hiihtään. :attn: :attn: :attn:
Mites toi heppa tohon liitty?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nonni lähtekääs nyssi mun ketjusta hiihtään. :attn: :attn: :attn:
Mä hiihdän ensiks pois ja ratsastan urhealla ratsulla takaasinAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mites toi heppa tohon liitty?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nonni lähtekääs nyssi mun ketjusta hiihtään. :attn: :attn: :attn:
sun autolla on suuret päästötAlkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43: