Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Huomenta
huomenta,huomenta.sie se jaksat heti aamusta olla noin pirtsakka et jalkakii oikein vippaa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Huomenta
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Huomenta
huomenta,huomenta.sie se jaksat heti aamusta olla noin pirtsakka et jalkakii oikein vippaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tavallaan :ashamed: Menin nukkumaan vasta lähempänä kuutta ja heräsin 8n jälkeen. On aika hassu olo :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta! onkos se kukkanen riekkunu tääl kaiken yötä?
Toki kyttäsin, tästä on tullut lievä pakkomielle ja pelkäsin koko ajan että joku voittaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tavallaan :ashamed: Menin nukkumaan vasta lähempänä kuutta ja heräsin 8n jälkeen. On aika hassu olo :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta! onkos se kukkanen riekkunu tääl kaiken yötä?
eiks nukuttanu vai mitä sie valvoit? vai kyttäsitkö tätä ketjua?
no onhan se oltava niin pysyy notkeenaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Huomenta
Nimenommaan, notkeus on naiselle aina valtti ja positiivinen asiaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no onhan se oltava niin pysyy notkeenaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Huomenta
*laittaa vilin kielen solmuun* :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:vieläkös tää ketju on hengissä :kieh: :kieh: mut mikäs pahan tappais
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Nimenommaan, notkeus on naiselle aina valtti ja positiivinen asiaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no onhan se oltava niin pysyy notkeenaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Huomenta
Kokeiles laittaa vaikka näin alkuun molemmat jalat niskan taakse Mä en saa kun vaan toisen :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Nimenommaan, notkeus on naiselle aina valtti ja positiivinen asiaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no onhan se oltava niin pysyy notkeenaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Huomenta
näihän se on. hitto mie oon jumissa ja on tosi jäykkä olo...hehheh.
Mutta hey oikeesti, kokeile. Virkistää Mä saan toisen jalan ihan vielpä ilman apua niskantaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kuules kukkanen mahtas olla näky ku meikä jäis jumiin koivet niskas.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mutta hey oikeesti, kokeile. Virkistää Mä saan toisen jalan ihan vielpä ilman apua niskantaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kuules kukkanen mahtas olla näky ku meikä jäis jumiin koivet niskas.
Mä oon tiiätkö viikon jo suunnitellut jumppaamisen alottamista, mutta en oikeesti uskalla alottaa. Jään siihen niin koukkuun nimittäin aina, että saatan jumpata yölläkin :ashamed: Mutta ideana muuten kyllä hyväAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:jumppaamaan siitä
Emmuuten tarvi! En ees miehen apuaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mutta hey oikeesti, kokeile. Virkistää Mä saan toisen jalan ihan vielpä ilman apua niskantaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kuules kukkanen mahtas olla näky ku meikä jäis jumiin koivet niskas.
Juu, ja tarviit varmaan palokunnan sorkkarautoineen että saat sen jalan pois sieltä niskasta.
tää virtuaalijumppaaminen on kyllä helppoa..ei tuu ees hiki..oikeesti en jaksa jumpata yhtään..tässä herkkuja mutustelen samalla..no voi syödä hyvällä omalla tunnolla..mulakun tuo paino ei nouse vaikka söis mitä..aina samassaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä oon tiiätkö viikon jo suunnitellut jumppaamisen alottamista, mutta en oikeesti uskalla alottaa. Jään siihen niin koukkuun nimittäin aina, että saatan jumpata yölläkin :ashamed: Mutta ideana muuten kyllä hyväAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:jumppaamaan siitä
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oon mie niin yllytyshullu et kokeilin äsken,ni vitsit toinen jalka melkein meni.hitto mie oon jäykkä akka,siis ainakin tossa koiven laitos niskan taa.muuteha mie oon nii sutjakka ja loiva tapaus.