Niinhän kaikki aina luuleeAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mut arvatkaa kaverit mitä, en ole ennen tähän ketjuun kirjoitellut, mutta siitäkin edestä nauranut tälle.
Mut tän ketjun lopetan MÄ
Nyt nukkumaan sieltä nainen! |OAlkuperäinen kirjoittaja vili43::wave:
Nukkumaan???Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Nyt nukkumaan sieltä nainen! |OAlkuperäinen kirjoittaja vili43::wave:
Vaikenee vai...? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:jos minä nyt nirhaan tämän ketjun,pidin jo pientä huilia kun te muut tytöt nostelitte tätä mutta nyt ketju vaikene |O |O |O
kyllä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Vaikenee vai...? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:jos minä nyt nirhaan tämän ketjun,pidin jo pientä huilia kun te muut tytöt nostelitte tätä mutta nyt ketju vaikene |O |O |O
Niinhän sie luulet. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:kyllä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Vaikenee vai...? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:jos minä nyt nirhaan tämän ketjun,pidin jo pientä huilia kun te muut tytöt nostelitte tätä mutta nyt ketju vaikene |O |O |O
Mä menin itte sillon nukkuunAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Nukkumaan???Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Nyt nukkumaan sieltä nainen! |OAlkuperäinen kirjoittaja vili43::wave:
Mukku mä heräsinkin vasta tunti sitten :'( .
Tavallaan :ashamed: Menin nukkumaan vasta lähempänä kuutta ja heräsin 8n jälkeen. On aika hassu olo :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta! onkos se kukkanen riekkunu tääl kaiken yötä?