KIRJOITA OMALLA MURTEELLASI? OV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mää

Vieras
Voitteko te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekin tai ei jostain muusta syystä voi syödä. Otatko sinä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluatko sinä juustoa, kurkkua ja tomaattia? Minä menen kohta ulos, tuletko sinäkin? Missä päin asut?

Mää:
Voitteko te kaikki syyä sammaa ruokaa, vai onko joku allergine jollekki tai ei jostai muusta syystä voi syyä. Otakko nää pottuja, kastiketta ja leipää? haluakko nää juustua, kurkkua ja tommaattia. mää mee kohta ulos, tuukko nääki?

Heleppo arvata missäpäin asun. :D

Yritetään.
Voittekste kaikki syär samaa ruakaa, vai onks joku allerkine jollei tai ei voi muust syyst syärä.
Otaksää perunoit, kastiket ja leipää? Haluuksää juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mää mee koht ulos, tuuksääki? Missää asut?

Ei kyl tainnu ihan men oikein...

Voittako työ kaikki syyä sammoo ruokkoo, vai onko joku allerkinen jolleki tai ei josttain muusta syystä voi syyä. Otatko sie potakoita, kastiketta ja leippee? Halluutko sie juusttoo, kurkkuu ja tommaattii? Mie mänen kohta ulos, tuletko sinäkkii?

Voittekstei kaikki syärä sammaa ruakaa, vai onks joku allerkinejjollekki tai si ei jonkummuun takia voi syärä.
Otaksää perunaa soosia ja leipää?
Haluaksää juustoo, kurkkua ja tomaattia?
Mää menen kohta ulos, tuleksääki?
Misä päin sää asut?

Voitteko työ kaikki syyvä sammoo ruokoo, vai onko joku allergine jollenni tai ei halluu syyvä muute vua syyvä. Otatko pottuja,kastia ja leipää?
Halluutko sie juustoo,kurkkua ja tomaattia? Mie mään kohta ulos,tuutko siekii? Missee päi sie asut?

Voetteko työ kaikki syyvä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekki tai ei jostai muusta syystä voi syyä? Otat sää perunoita, kastiketta ja leipee? Haluut sää juustoa, kurkkua ja tomattia? Mää meen kohta ulos, tuutko sääki?

Keski-Suomi :wave:

voetteko työ syyvvä sammoo ruokoo vai onko joku allerkine jollekki tai ei jostai muusta syystä voe syyvä.Otatko sinä peruja,kastiketta ja leepee?Haluatko sinä juustoo,kurkkua ja tomaattia?Minä mänen kohta ulos,tuletko sinäkin?Missäpäin asun...tai asuin...?

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Voitteko te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekin tai ei jostain muusta syystä voi syödä. Otatko sinä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluatko sinä juustoa, kurkkua ja tomaattia? Minä menen kohta ulos, tuletko sinäkin? Missä päin asut?

Mää:
Voitteko te kaikki syyä sammaa ruokaa, vai onko joku allergine jollekki tai ei jostai muusta syystä voi syyä. Otakko nää pottuja, kastiketta ja leipää? haluakko nää juustua, kurkkua ja tommaattia. mää mee kohta ulos, tuukko nääki?

Heleppo arvata missäpäin asun. :D

Nyt täytyy vähän oikein miettiä...

Voittako te syörä kaikki samaa ruokaa vai onko joku allerkinen jolleki tai ei jostaki muusta syystä voi syörä. Otaksää pernoota, soosia ja leipää? Haluaksää juustua, kurkkua ja tomaattia. Mää meen pian pihalle, tuuksää?

Ja jos joku ei arvaa missä päin asun niin kerron sitte. :D

Voitteks työ kaik syyä sammaa ruokaa, vai onks joku allerginen jollekki tai ei jostai muusta syystä voi syyä. Otaks sie pottuja, kastiket ja leipää ? Haluuks sie juustoo, kurkkuu ja tommaattia? Mie meen kohta ulos, tuutko sieki? Misä päin sie asut ?

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Voitteko työ kaikki syyvä sammoo ruokoo, vai onko joku allergine jollenni tai ei halluu syyvä muute vua syyvä. Otatko pottuja,kastia ja leipää?
Halluutko sie juustoo,kurkkua ja tomaattia? Mie mään kohta ulos,tuutko siekii? Missee päi sie asut?
Mistäpäin kuopijjon liäniä olet?

Voittekste kaikki syödä samaa ruokaa, vai onks joku allerginen jollekin tai ei jostain muusta syystä voi syödä.
Otaksä pottuja, kastiketta ja leipää? Haluuksä juustoo, kurkkua ja tomaattia?
Mä meen kohta ulos, tuuksä? Missä päin sä asut?

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Nyt täytyy vähän oikein miettiä...

Voittako te syörä kaikki samaa ruokaa vai onko joku allerkinen jolleki tai ei jostaki muusta syystä voi syörä. Otaksää pernoota, soosia ja leipää? Haluaksää juustua, kurkkua ja tomaattia. Mää meen pian pihalle, tuuksää?

Ja jos joku ei arvaa missä päin asun niin kerron sitte. :D

Pohojanmaalla? :D

mää puhun niin montaa lai murretta, ettei siit ota selekoa mistä päi mää sit loppujen lopuks olenkaa :D monta kertaa veikattu Turkulaiseks, mut en mää oo, mää oon ihan jostain muualta ja meillä syärään kakkoo kahveen kans sit meil kasvaa syksysin omenoita puusa.... :whistle:

Voitteko kaikki syärä sammaa ruakaa vai onks joku allerkinen tai ei jostai muusta syystä voi syärä. Otak saa pottuja, kastia ja leipää. Otakko juustoo kurkkua tai tommaattia. Mää meen kohta pihalle, tuukko sää? Misä sää asut?

Voittekste kaikki syäd samaa ruakaa, vai onks joku allergine jollekki tai ei jostain muust syyst voi syäd. Otaks sää perunoit, kastiket ja leipää? Haluuks sää juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mää mee koht ulos, tuuks sääki? Mis päi asut?

Enpä tiedä menikö oikein, mut noin mä sen sanoisin =)

Voiks te kaikki syöd samaa ruokaa, vai onks joku allerginen jolleki tai ei jostain muust syyst voi syöd? Otaks sää perunoi, kastiket ja leipää? Haluaks sää juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mää meen koht ulos, tuuks sä? Mis päi asut?

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:

Voittekste kaikki syyä samaa ruokaa, vai onks joku allergine jolleki taikka ei jostain muusta voi syyä. Otaksä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluutsä juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mä meen kohta ulos, tuuksääkin?

Voitteks tyä kaikki syyä samaa ruakaa vai onks joku allerginen jollee tai ei jostaa syyst voi syyä. Otat siä perunoit, kastiketta ja leipää? Haluut siä juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Miä meen kohta ulos, tuut siäkii?

Ja miä asun Kotkas!

Voitteko te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekki tai ei jostain muusta syystä voi syödä?
Otatko sä pottuja, kastiketta ja leipää?Haluatko sä juustoa,kurkkua ja tomaattia?Mä meen kohta ulos, tuutko sä?Missä päin asut?

Ja oulunseudulla, niin kuin ap:kin.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Yritetään.
Voittekste kaikki syär samaa ruakaa, vai onks joku allerkine jollei tai ei voi muust syyst syärä.
Otaksää perunoit, kastiket ja leipää? Haluuksää juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mää mee koht ulos, tuuksääki? Missää asut?

Ei kyl tainnu ihan men oikein...

Tää kuulosti vähän samanlaiselta kun mulla? Ooksää Porist?

Voitteks te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onks joku allerginen jollekkin tai ei jostain muusta syystä voi syödä? Otaks sä pottuja, kastiketta ja leipää? Haluuks sä juustoa, kurkkua ja tomaattia?
Meen kohta ulos, tuuks säkin? Mis päin asut?

Yhteistyössä