Kirjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lukutoukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lukutoukka"

Vieras
Missä säilytät kirjojasi? Hyllyssä? Pinossa ikkunalaudalla?
Miten olet järjestänyt kirjasi? Aakkosjärjestykseen? Selkämysten värin mukaan?
Otatko irroitettavat paperikannet pois vai jätätkö?
Montako kirjaa on yöpöydälläsi?
Mikä on rakkain omistamasi kirja?

Kiitos :)

Mun "yöpöydälläni" (joka on pyörivä cd-teline) on läppäri. Kirjahyllyssäni kirjat on jaoteltu aihepiireittäin ja niiden sisällä koon mukaan. Ei ole rakkainta kirjaa.

Kirjahyllyissä ja yöpöydällä, joitakin on ikkunalaudalla.. Kirjat ovat kokojärjestykssessä, saman kirjailijan kirjat vierekkäin, riippuu vähän. Lukiessa otan paperikannet pois, mutta laitan ne takaisin kun olen lukenut kirjan.

Yöpöydällä ja sen alla on kai jotain 10kpl kirjoja juuri nyt. Kaksi on kesken. Rakkain kirjani.. Huh, mikä kysymys! En osaa sanoa, en todellakaan. Niitä on liikaa enkä voi vertailla :D Tunnearvoltaan varmaan Pieni runotyttö-sarja.

Mulla ei ole kuin yksi kirja ja sekin lojuu sängyn vieressä lattialla. :D

No kun remontin jälkeen ei jäänyt tilaa kirjahyllylle, niin möimme ne pois ja annettiin kirjat toisaalle säilytykseen. Vielä on ongelmana minne sijoitamme cd-levyt, jotka ovat nyt isossa arkussa yläkerrassa, pitäisi keksiä cd-telineille joku paikka. :whistle:

[QUOTE="vieras";22447372]Kirjoja on enemmän kuin jaksaa lukea. Ei oikein sovi tämmöiselle ADHD:lle.[/QUOTE]

Mä tykkään kirjoista, mutta myönnän, että olen koukussa näihin 20-minuuttisiin sitcom -pätkiin nykyään.

Vanhat kirpparikirjat tuoksuu ihanalle, mutta ei niistä kauheasti iloa ole jos niitä ei lue. Tosin viel tyhmempää ois hankkia 3000€:n kirjahylly semmoista varten mitä ei edes tarvitse.

Eiköhän noi puolen tunnin sarjat oo joku psykologi kekannut, että vähintään tuon jaksaa keskittyä.

Yhteistyössä