Kirjekavereita hakusessa

Hei!

Huomasin tuossa nyt muutaman vuoden äitinä olon jälkeen että ennen niin tiivis ja suhteellisen laaja kirjekaveri verkostoni on kadonnut jonnekin?
Olisikin mukava saada uusia kirjekavereita,pitkän linjan ja toivottavasti pitkän kirjeenkin kirjoittajia. Olisi mukava jutella ja puhua kaikesta mahdollisesta ja saada hyviä ystäviä. Itse mielelläni kirjoitan ahkerasti mutta joskus lyhyemmät mutta tiheästi kirjoitetut kirjeet ovat myöskin varteenotettava vaihtoehto :) .

Olen siis 30-v. emoihminen keski-suomesta ja opiskelen paraikaa lähihoitajaksi,olen avoliitossa ja päiväämme myös lämmittää 4-vuotias poikamme, hänellä on haasteinaan dysfasia,F83 ja epilepsia.Iloinen ja aurinkoinen poika,joskus tosin ukkostakin ilmassa.

Pääosin etsin ihan ympäri Suomen/maailman lapsenmielisiä ja/tai lapsiperheellisiä uusia kirjekavereita eikä mahdollisten lasten diagnooseilla tai niiden puutteella ole sillä tavalla merkitystä.Vertaistuki on silti toki kultaakin kalliimpaa joten erityislapsi perheelliset ovat myöskin erittäin tervetulleita!

Luen paljon,harrastan käsitöitä, kuuntelen laidasta laitaan musiikkia, kirjoitan,piirrän ja askartelen muutenkin paljon lapsen kanssa. Meillä on myös 4 kissaa :) Otahan yhteyttä jos kiinnostaa niin laitan osoitteeni :) .
 
Kirjeitä
Heippa!Itsekkin tykkäsin ennen kirjoitella kirjeitä,mutta jotenkin hiipu tuo homma.Olisi taas mukava vaihtaa ajtuksia kirjeitse.Olen kahden pojan äiti,pojat 2v9kk ja toinen 7v(marraskussa 8v).Itse olen 36v.Laittele s-postiosote,jos kiinnostaa,niin vaihdetaan osoitteita.
 
Tässäpä sähköposti osoite,mieluiten aina yv:llä vaihtelisin ensin tietoja mutta unohdan aina että kirjautumattomallehan tämä mahdollisuus ei taida näkyä?
Poista @-merkin molemmin puolin välilyönnit =)

suonatar @ elisanet.fi
 
heips! tääl ois pohjois-karjalasta 24v kotiäiti,mulla on kaks poikaa 4v ja 1,5v,mullakin oli joskus kirjekavereita mut hävinneet on jonnekkin,haluaisin uusia ystäviä kirjeiden tai tapaamisten merkeissä,ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa!!
 
katisa
Mulla on kirjekavereita, mutta mailikavereita ei kamalan montaa o. Sisko tossa aina silloin tällöin jotain törkeyksiä lähettelee ja jotain mainoksia tulee. Olis kivaa saada tonne @-postiin jotain muutakin. En mä pahaksi laita jos postinjakaja saisi enemmän työtä.

Minulla on kohta 4 vuotias tytäs ja itse täytän kohta 24 vuotias. Olen ollu kohta 3 v. yksinhuoltaja. Päivät ovat raskaita mulle, kun sairastelen. Mutta silti tytön ihana hali ja hienot sanat piristävät.

inhoan näiden hakujuttujen kirjoittamista. Sillä en tiä mitä kaikkea tähän kirjoittais...

mulle voi mailata.... Kati-salonen@tintti.net
 

Yhteistyössä