kirjavinkkejä leikkaukseen menevälle lapselle

5v lapseni on menossa kitarisaleikkaukseen, yritin etsiä jonkinlaista kirjaa mikä kertoisi leikkaukseen valmistautumisesta yms.

Laittakaa vinkkejä te jotka olette löytäneet kirjan missä kerrottaisiin leikkaukseen menosta. HElmet järjestelmästä en onnistunut löytämään, tai sitten en taas osaa oikeilla hakusanoilla etsiä... :whistle:

Mä yritin ihan samaa etsiä kun oli sama operaatio tammikuussa mutta ei löytynyt, Mutta aika hyvin tuo poitsu ymmärsi kun asiasta juteltiin ja kerroin mitä siel tapahtuu.
Ei yhtään edes jännittänyt enemmmän jännitti elämän ensimmäinen ratikkamatka.

Koska teillä on leikkaus edessä?

mie
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Mua kiinnostaisi kanssa. Olen muistaakseni nähnyt sellaisen kirjan kun Ellan sydän (tai sinne päin...), kertoo siis lapsesta jonka sydäntä operoitu.
tuon voi tilata sydän lapset ja aikuiset sivulta ilmatteeks.. Ellan korjattu sydän

mie
Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti:
5v lapseni on menossa kitarisaleikkaukseen, yritin etsiä jonkinlaista kirjaa mikä kertoisi leikkaukseen valmistautumisesta yms.

Laittakaa vinkkejä te jotka olette löytäneet kirjan missä kerrottaisiin leikkaukseen menosta. HElmet järjestelmästä en onnistunut löytämään, tai sitten en taas osaa oikeilla hakusanoilla etsiä... :whistle:
http://www.helmet.fi/search*fin/dleikkaus/dleikkaus/1%2C4%2C17%2CB/frameset&FF=dleikkaus&4%2C%2C6

Kirjahyllystä löytyy tuo Scarryn risat kitarisat sekä franklin sairaalassa. Etsin nyt jotain hiukan "todenperäisempää", sillä 5veeltä tulee kysymyksiä jatkuvalla syötöllä. Tosin olen hiukan myöhässä jälleen liikkeellä, operaatio on edessä jo loppuviikosta... :ashamed:

Etsin jotain Minttu lääkärissä kirjan tyylistä, mutta joka kertoisi leikkaukseen menosta.
Jos joku osaisi neuvoa... :wave:

mie
Anne sairaalassa / kirjoittanut Aase Foss Abrahamsen ; suomentanut Auli Hurme-Keränen ; kuvittanut Torill Mar Henrichsen
Julktiedot Karkkila : Kustannus-Mäkelä, 1990
Huomautus suomi

Pupu Pumppasen kitarisa / Marja Asunta (teksti) ; Marjaliisa Pitkäranta (kuv.)

koita hakea
Asiasana sairaalat
kirurgia
kurkku (ruumiinosat)
leikkaushoito
kitarisa

Yhteistyössä