Kirjanpitäjiä paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pääkaupunkiseudulla on pula kirjanpitäjistä, palkka saattaa olla jopa 2500?/kk. Täällä maakunnissa alkupalkka voi olla n. 1500?/kk, tollanen 1800-2000?/kk on aika tavallinen täälläpäin. Et sellasta.
 

Yhteistyössä