KIRJALLINEN VALITUS NAAPUREISTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naapuri

Vieras
Auttakaas mua :wave:

Mitä siihen pitäs kirjottaa?
Onko kellään kokemusta?

Meillä naapurit mekastaa öisin ja olen asiasta ollut yhteydessä vuokraisäntään.
Sanoi että on tehtävä kirjallinen valitus jonka jälkeen naapureille lähtee postissa varoitus.

Ongelmana onkin se etten ole ikinä moista tehnyt :P

Kiitti :)

No ei kai sellanen sun tehtävä oo vaan isännöitisjän siitä talosta :o et kai sinä vuokralaisena oo missään asemassa varoitusta jollekki naapurille kirjoittaa? :o Tollatavallahan vois ihan kuka tahansa pimiö kirjoitella naapureilleen varoituskai :D (en nyt siis tarkoita että ap on pimiö, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan) .

Siis vuokraisäntä käski minun kirjottaa hänelle kirjallisen valituksen naapureista jolloin kokouksessa (vai mitä ne nyt on) käsittelevät asian ja tarpeen mukaan laittavat varotuksen menemään naapureille

Kerrot vaan millaista häiriötä naapurit aiheuttaa. Hyvä vielä, jos haet muiltakin naapureilta siihen allekirjoitukset. Sitten lähetät ja sen jälkeen isännöitsijän on toimittava eli annettava varoitus. Yksittäisiä valituksia ei välttämättä oikein huomioida, kun kuka tahansa voi siten tehdä jollekin kiusaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:
Siis vuokraisäntä käski minun kirjottaa hänelle kirjallisen valituksen naapureista jolloin kokouksessa (vai mitä ne nyt on) käsittelevät asian ja tarpeen mukaan laittavat varotuksen menemään naapureille

Jaa no sitte keräät siihen ylös millaista haittaa ja häiriötä naapurit tuottaa ja kellon ajat sekä päivämäärät on hyvä olla tarkasti ylhäällä sekä oikeat ettei voi väittää että oltii muualla sadan km päässä silloin kun väitetty meteli kuului =)

Siinä tulee mainita valittajan nimi osoite ja mieluusti puhelin numero, sen naapurin nimi ja osoite kenestä valitetaan ja aihe miksi valitetaan (myös ne kellon ajat, jolloin on häirinnyt) se lähetetään isännöitsijälle. Hyvä olisi jos saisit jonkun toisen todistamaan että sellaista häiriötä on tapahtunut.

Me laitettiin sähköpostilla isännöitsijälle tietoa siitä millaista meteliä ja milloin ja mihin aikaan. Oltiin siis jonkin aikaa kirjattu metelipäivämääriä ylös. Ja sitä ennen useasti käyty tietenkin myös henk.koht. naapurille sanomassa ja pyytämässä heitä lopettamaan metelöinti (kyseessä jatkojen pitäminen lähes joka viikonloppu). Tämän jälkeen ei naapurisssa ole jatkoja pidetty! Kannatti siis valittaa, vaikka itsemme aika nipoiksi tunsimme... :)

Yhteistyössä