Kiristättekö puolisoanne seksillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hui"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ainakaan tahallaan noin tee. Mutta veikkaan että olen paremmalla tuulella (suuremmalla todennäköisyydellä annan) jos mies tekee jotain hyödyllistäkin.

Sitte jos hän vain makaa sohvalla eikä tee mitään ja olettaa että illalla saa, niin olen pirun äkäinen enkä todellakaan anna :D

No en kyllä kiristä eikä mieskään minua. mutta tottahan se on että jos tehdään jotain kivaa yhdessä, käydään vaikka ulkona syömässä tms ni seksi sen päätteeksi on aika paljon todennäköisempää kuin sillon jos mies vaan pelaa illan koneella ja minä katson teelkkaria...

mut ei kai se ole kiristämistä?

En ainakaan tahallaan noin tee. Mutta veikkaan että olen paremmalla tuulella (suuremmalla todennäköisyydellä annan) jos mies tekee jotain hyödyllistäkin.

Sitte jos hän vain makaa sohvalla eikä tee mitään ja olettaa että illalla saa, niin olen pirun äkäinen enkä todellakaan anna :D

Peesi täältäkin. Hyvällä tuulella tekee mieli.

Kyllä, voin sanoa että tämä seksin käyttäminen ostovälineenä on suht yleistä kokemukseni mukaan. Se vaan toimii aika huonosti, ennemmin tai myöhemmin kiristettävä osapuoli kyllästyy ehdollistettuun seksiin.

Yhteistyössä