Kipuilia oikealla alavatsassa

06.08.2012
247
0
16
Kanta-häme
Nyt on noin melkein viikon verran välillä varsinkin iltaisin sattunut alavatsaa about siinä kohtaa missä on lantion luu. Joskus tuntuu selän puolella täysin samassa kohdassa.

Ja olkapäätäkin on ihmeellisesti alkanut särkemään silleen pistämään, mutta se nyt ei ole mitenkään uutta

Ovulaation aikoihin minulla ei ole koskaan ollut mitään oireita ja nyt en edes osaa katsoa kalenterista voisko olla se, kun lopetin minipillerit reilu kuukausi sitten, kun oli jatkuvaa vuotoa niiden takia.

Onko ketään jolla samanlaisia kipuja ollut ?

Viimeksi muokattu:
Minulla on kierto nyt puolessa välissä ja just on tänään ollut tuollainen kipu. Joskus on kovempi kipu, joskus sitä ei taas huomaa ollenkaan. Aamulla jo uskoin, että varmasti on umppari tulehtunut... ;) Vaan helpottanut päivän mittaan ja maha on tähän kierron aikaan silleen normaalin sopivasti sekaisin. ;)

Minulla on kierto nyt puolessa välissä ja just on tänään ollut tuollainen kipu. Joskus on kovempi kipu, joskus sitä ei taas huomaa ollenkaan. Aamulla jo uskoin, että varmasti on umppari tulehtunut... ;) Vaan helpottanut päivän mittaan ja maha on tähän kierron aikaan silleen normaalin sopivasti sekaisin. ;)

Mullakin tosiaan välillä kovempi tuo kipu ja välillä vaan sellasta pientä kipuilua. Periaatteessa minulla olisi pitänyt jo kuukautiset alkaa, mutta varmaan sekaisin noista minipillereistä ja niiden lopettamisesta. :)

Mäkin olin ihan varma aluksi, että umppari (kun hieman ylihysteerikko olen) mutta kipu on eripaikassa kuin umppari :D

Yhteistyössä