Tietääkö kukaan mikä voisi olla?
Pokeen yläreunassa (molemmissa jaloissa) on kipu, joka ilmenee, ääriasennoissa. Siis jos jalka on ihan suorana, ja pistän koukkuun, vihlaisee, samoin toisinpäin, jos jalka on ihan koulussa ja suoristan sen suoraksi, niin taas vihlaisee. Tällä välimatkalla ei ole mitää kipua..
Tuntuu eniten aamuisin kun herää..
Eihän voi olla mitään vakavaa?? eihän?:|
Pokeen yläreunassa (molemmissa jaloissa) on kipu, joka ilmenee, ääriasennoissa. Siis jos jalka on ihan suorana, ja pistän koukkuun, vihlaisee, samoin toisinpäin, jos jalka on ihan koulussa ja suoristan sen suoraksi, niin taas vihlaisee. Tällä välimatkalla ei ole mitää kipua..
Tuntuu eniten aamuisin kun herää..
Eihän voi olla mitään vakavaa?? eihän?:|