Kipu alapäässä.. (olen raskaana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ^^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

^^

Vieras
Mulla on siis todella kova kipu koko ajan, häpyluuta särkee ihan tajuttomasti ja ala mahassa on kuukautiskipumaista kipua jatkuvasti.. Pöntölle kun istuu niin tuntuu että "rusahtaa" :O Onko ihan normaalia? Olen nyt 37 viikolla raskaana ja viikko sitten neuvolassa kohdunsuu oli kahdelle sormelle auki ja todella pehmeä.. Muutenkin on koko ajan semmonen "jännä" olo.. :/

jos koko ajan sattuu käy näytillä. jos on supistus niin sattuu mahaan ja selkään vähän aikaa siis 10s-30s ja sitten helpottaa. kokoaikainen supistaminen ei ole hyvä juttu. soit vaikka synnärille

Kävin synnärillä näytillä ja vauva on laskeutunut ihan alas eteen kanavaan ja 2cm on auki ja 2cm enää kanavaa jäljellä.. Pääsin kotio odottaan synnytyksen käynnistymistä.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kävin synnärillä näytillä ja vauva on laskeutunut ihan alas eteen kanavaan ja 2cm on auki ja 2cm enää kanavaa jäljellä.. Pääsin kotio odottaan synnytyksen käynnistymistä.. =)

:)
varaudu että voit joutua odottamaan vaikka sen 5viikkoa. tuo on ihan normalia noilla viikoilla :)
onnea loppuodtukseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

varaudu että voit joutua odottamaan vaikka sen 5viikkoa. tuo on ihan normalia noilla viikoilla :)

Onneks en joudu odottaan.. Sain käynnistys ajan samalla 4.6:tta jos ei ole sattunut siihen mennessä syntyyn vielä itsekseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onneks en joudu odottaan.. Sain käynnistys ajan samalla 4.6:tta jos ei ole sattunut siihen mennessä syntyyn vielä itsekseen =)

ahaa! no se onkin loistava päivä syntyä! ;)

Yhteistyössä