Kipeät nännit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä kaikkia syitä voi olla kipeisiin nänneihin? siis rinnat itsessään ei ole yhtään kipeät. Ainostaan nännit ovat TODELLA kipeät varsinkin vasen nänni...menkkojen pitäis alkaa n.4päivän päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Raskaus. :xmas:

Mietin että onko raskaus edes mahdollinen kun kp10 oltu vain silleen ja kp 13 ovisplussa...?? Kerran aiemmin olen ollut raskaana ( keskenmeno ) ja silloin kyllä kipeytyi koko rinnat ei pelkästään nännit.

Ei löydy googlellakaan mitään vastausta,siispä yritän jos jollakin löytyisi omakohtaisia kokemuksia??? Onko kenelläkään kipeytynyt pelkät nännit esim. raskaudessa??

Ei löydy googlellakaan mitään vastausta,siispä yritän jos jollakin löytyisi omakohtaisia kokemuksia??? Onko kenelläkään kipeytynyt pelkät nännit esim. raskaudessa??

Itse tulkitsin nännien arkuuden raskaudeksi ja testillä sen myöhemmin todensin vielä. Rinnat kipeytyivät n. viikko ennen menkkojen alkua ja mulla ei menkkojen aikaan ole arkuutta ikinäollutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On on yleinen vaiva alkuraskaudessa. Paitsi jos sun menkat ei ole edes vielä myöhässä, niin en hirveesti tulkitsisi nännien arkuudesta mitään vielä.

Ei yleensä ole ennen menkkoja rinnat tai nännit kipeät. Eikä ole mitään hormooneja käytössä. Nyt pari päivää on ollut vain tosiaan pelkät nännit kipeät. Sen tiedän että rinnat tulee kipeäksi ja on yleensä raskausoire mutta että pelkät nännit...? Nyt mennossa kp24/28

No nyt on sitten kp26/28 testasin aamulla ja negahan se sieltä ( yllätys ) taas tuli. Kyllä pitäis jo haamua näyttää jos olisin raskaana?? Nännit on kipeytyneet vielä enemmän,kai ne sitten kuuluu menkkaoireisiin,vaikka koskaan ennen tälläista kipua ei ole ollut.

Yhteistyössä