Kipeä vauva ja soseet eikä maito maistu! :(

  • Viestiketjun aloittaja ghj
  • Ensimmäinen viesti
ghj
Vauvarokkoa siis, vaikka näpyt nousi jo ensimmäisenä kuume päivänä. Olen luullut että näpyt nousee vasta viimeisenä päivänä.

7kk ikäinen vauva siis, soseita ei suostu syömään, eikä maitoa juomaan. olen antanut mukista ja pullosta mutta ei kelpaa. Vesi on ainut mitä suostuu juomaan! Yön todennäköisesti pärjää, itkee vähän väliä kyllä.. mutta jos ei huomennakaan suostu syömään ni sit varmaan pitää mennä lääkäriin.
 
hellsbells
Pääasia että juo edes jotain! Vähän aikaa (tuon ikänen) pärjää ilman soseitakin :) Laimeeta mehuakin voi ihan hyvin mun mielestä antaa. Täällä ainakin sairaalassa sitäkin tuuppaavat jos sinne joutuu kuivumisen takia .
 
lara
Alkuperäinen kirjoittaja ghj:
Vauvarokkoa siis, vaikka näpyt nousi jo ensimmäisenä kuume päivänä. Olen luullut että näpyt nousee vasta viimeisenä päivänä.

7kk ikäinen vauva siis, soseita ei suostu syömään, eikä maitoa juomaan. olen antanut mukista ja pullosta mutta ei kelpaa. Vesi on ainut mitä suostuu juomaan! Yön todennäköisesti pärjää, itkee vähän väliä kyllä.. mutta jos ei huomennakaan suostu syömään ni sit varmaan pitää mennä lääkäriin.
Ei varmasti ole vauvarokkoa vaan joku muu tauti! Meillä oli 8kk vauvarokon aikana ensin melkein kolme vrk tolkuttoman kovassa kuumeessa (ylimmillään 40.6 eikä se laskenu lääkkeilläkään kuin puoli astetta. Vauva oli kuitenkin yllättävän virkeä ja jaksoi juoda. sitten laski kuume ja pamahti ihottuma. Lääkärissä käytiin ja kuulemma näin on aina vauvarokossa erotuksena muista taudeista!
 
äp
EI OLE vauvarokkoa!!!

Joko vesirokko,tulirokko.enterorokko tai aivokalvotulehdus.tuhkarokkokin on
joihinkin tarvii lääkityksen.Mene hyvä immeinen lääkäriin!
TUO ei ole vauva rokkoa.
millaisia näpyt on?
 

Yhteistyössä