KIPEÄ RINTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Alan jo hieman huolestua kun toinen rinta särkee koko ajan. Vauva 2 kk ja imetän ja heti alusta asti toisen rinnan nänni niin kipeä vauvan aloittaessa imemisen että tekisi mieli huutaa. Sama rinta jotenkin tukkoisemman ja kiinteäämän oloinen myös laidasta kainoloon päin. Ilman liivejä ei olo onnistu edes yöllä, vaikka kuppikoko ennen raskattua a-b. Muissa raskauksissa ei ole ollut tämmöistä?! Tunnustellen ei kuitenkaan oikein mitään erikoista tunnu.
Pitäiskö jo mennä lääkäriin?

Hei! juu kannattaa mennä, tai sitten vaan imetät ahkerasti siitä, ohjeistuksena mulle sanottiin että kipeästä rinnasta pitääa aloittaa imetys...itse otin burana ja kävin suihkussa pumppaamassa öjlyn kanssa lypsin..inhoittavaa mulla tuli rintatulehdus joku 4-5 yhen kerra söin antibiootin ja muina kertoina imetin ja lypsin, joku varmaan haukkuu kun neuvon syömään buranaa mutta siinä on tulehdusta poistava ainetta. ja pieninä määrinä ei ole niin paha. eli ite otin yhen parina päivänä. paranemisia..

Taisi tosiaan olla pakkaantunutta maitoa, mutta oudon kauan oli. Imetin akrobaatti asennoissa ja runsaasti annoin imeä huvituttinakin ja nyt rinta jo pehmeempi. Luulin asiaa ehkä jo hieman toiseksi ja vakavammaksi... =)

Yhteistyössä